Beoordeeld op 21 juli 2018

Veruit het minst aangename luxeresort dat wij ooit bezocht hebben. De plaatjes zijn prachtig en het personeel overwegend absoluut aardig, maar alles bij elkaar is het dit resort werkelijk op geen enkele manier gelukt om ons een ontspannen, huiselijk, vakantiegevoel te geven. Gedurende de vier dagen van ons verblijf hebben wij dit op veel te veel manieren ervaren. Ik noem enkele voorbeelden. Het was pas na drie keer aandringen mogelijk om een strijkijzer te krijgen voor het strijken van de kleertjes van onze jonge kinderen. Pas na veel aandringen konden wij met onze kinderen mee-eten op de kamer. De kidsclub was tijdelijk niet bij ons huisje, maar helemaal aan de andere kant van het park zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn gesteld. In de kidsclub aangekomen mocht slechts één van ons als ouder aanwezig zijn, omdat dit blijkbaar beleid was (terwijl er verder niemand was en de kidsclub dus helemaal afgelegen lag). Illustratief is ook het feit dat ik nog steeds alle mailings van het resort in het Duits ontvang, terwijl ik die taal niet spreek en dit ook al meerdere keren heb aangegeven. Weet niet wat het probleem van het resort exact is, maar het gaat verder dan de genoemde voorbeelden. Ik vermoed dat het management niet in staat is om het hotel op een menselijke manier aan te sturen. Het voelt nep en gemaakt. Voor deze prijs is dit wat mij betreft echter geen excuus en ik weet uit ervaring op andere locaties dat het echt veel en veel beter kan. Wij gaan zeker terug naar Puglia, maar niet naar Borgo Egnazia.

Datum van verblijf: mei 2018
Federico A, Guest Experience van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Dear Guest,
thank you for taking your time to write about us. We are really sorry that you didn't feel Borgo Egnazia as a place to relax, the most part of our guests find it a corner of peace. We are amazed for your thought about the management of Borgo Egnazia, considered by staff and many guest as a family that makes genuine hospitality its strength.
We hope to welcome you again to Borgo Egnazia to show you how we can take care of our guests living an authentic Apulian experience.

Best regards,
Federico Aversa

Beoordeeld op 9 juli 2018

Prachtig hotel of nog beter super dorp, heel professioneel gerund, prachtige architectuur geeft je verschillende sensaties:intimiteit, luxe, privacy, genieten van de wijde natuur en zicht op golf en zee vanop privé dakterras. Kamers mooi bemeubeld en stijlvol aangekleed. Topklasse, zeker zijn prijs waard. Vakkundige service door discreet personeel. Prima wellnes.

Datum van verblijf: mei 2018
Federico A, Guest Experience van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018

Dear Guest,
Thank you for the nice words about Borgo Egnazia. The typical Apulian architecture, together with the respect of the local traditions, allows guests to live an authentic nowhere else experience, and we are happy that you enjoyed so many positive feelings.
We would be happy to welcome you again for another unique experience here at Borgo Egnazia.

Best regards,
Federico Aversa

Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Alles in dit hotel daar is goed over nagedacht, supermooie aankleding van de kamers. Alles is gewoon zo mooi en toch eenvoudig. Dit is voor mij het mooiste hotel tot nu toe. Service is top, je voelt je geen gast, maar een familielid. Heb je iets bijzonder te vieren of wil jij je partner verwennen, boek dan een reis naar Borgo Egnazia in het mooie Puglia. Met Transavia is de vlucht 1 uur en 45 minuten.

Datum van verblijf: oktober 2017
Sabina V, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Dear Guest,
thank you for your positive review as well as for your technical information that will help other people from the Netherlands to fly into Puglia. The Borgo Egnazia project is meant to highlight the “made in Italy” together with the Apulian excellence and tradition. Values like family spirit, authenticity, passion, simplicity, original flavors build our foundations to design our experiences and give all our guests the chance to live them at best.

Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een zeer mooi resort met prachtige zwembaden en fenomenale villa’s!
De place to be voor wie luxe en gezin met elkaar kan koppelen!!
Lekker eten en fantastische bediening!
Mooie wellness en veel sportmogelijkheden waaronder tennis, golf, fitness,...

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Sabina V, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2017

Dear guest,
thank you for the time you spent commenting us. It is very gratifying for us to know that you had such a wonderful experience here. Puglia is beautiful throughout the year, this is why we wish you to be back as soon as you can.

Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Dit is een van de beste hotels en resort ooit ervaren. Service is super. Personeel allemaal Italianen, zeer beleefd en zeer beleefd. De restaurants zijn uniek! Dit is de tweed maal we hier komen en gaan voor 2018 terug boeken. Zeer selectief en beleefde gasten.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Sabina V, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2017

Lieber Gast,
Es freut uns sehr, dass Sie zum dritten Mal zurückzukommen wollen!
Lassen Sie uns wissen, durch unsere Webseite oder Ihren Referenzkontakt hier in Borgo Egnazia, was Sie im 2018 am liebsten tun würden, damit wir es für Ihre Ankunft bereit machen.