Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een zeer mooi resort met prachtige zwembaden en fenomenale villa’s!
De place to be voor wie luxe en gezin met elkaar kan koppelen!!
Lekker eten en fantastische bediening!
Mooie wellness en veel sportmogelijkheden waaronder tennis, golf, fitness,...

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Sabina V, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2017

Dear guest,
thank you for the time you spent commenting us. It is very gratifying for us to know that you had such a wonderful experience here. Puglia is beautiful throughout the year, this is why we wish you to be back as soon as you can.

Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Dit is een van de beste hotels en resort ooit ervaren. Service is super. Personeel allemaal Italianen, zeer beleefd en zeer beleefd. De restaurants zijn uniek! Dit is de tweed maal we hier komen en gaan voor 2018 terug boeken. Zeer selectief en beleefde gasten.

Verbleef: september 2017, reisde alleen
Sabina V, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Lieber Gast,
Es freut uns sehr, dass Sie zum dritten Mal zurückzukommen wollen!
Lassen Sie uns wissen, durch unsere Webseite oder Ihren Referenzkontakt hier in Borgo Egnazia, was Sie im 2018 am liebsten tun würden, damit wir es für Ihre Ankunft bereit machen.

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Deze zomer hebben wij, mijn vrouw en ik met 4 teenagers, een week doorgebracht in Borgo Egnazia in de laars van Italië. Nu is augustus misschien niet de beste maand om zuid Italië te bezoeken met temperaturen van 42 graden en hoger, maar het hotel was echt top. Mooie kamers die de sfeer ademden van een oude boerderij maar van alle gemakken voorzien. Het hotel lijkt net een oud appulisch dorpje met verschillende zwembaden en restaurants. Het zandstrand, dat vooral in trek was bij gezinnen met hele kleine kinderen, viel wat tegen omdat het ver van het hotel ligt. Het rotsenstrand met restaurant was wel erg goed. Een golfkarretje bracht je erheen. Het dorpsfeest dat enkele keren per jaar georganiseerd wordt in het hotel was echt het hoogtepunt. Acrobaten, muziek en overal stands waar je kon eten. Voor golfen was het te heet. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Sabina V, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 oktober 2017

Geachte Gasten,

we zullen u graag zien dat u terugkomt. Apulië is mooi het hele jaar door. Als je de kans hebt moet je ook terug komen in de herfst of lente, met lagere temperaturen. Tegenwoordig het weer verandert overal en het is niet altijd mogelijk om het weer in augustus te voorspellen. De meeste faciliteiten zijn het hele jaar door geopend, evenals golf. We organiseren ook feestdagen in de herfst, zoals u het ervan hebt gehouden, en we organiseren ook kerst- en Paschal Markets.

Wij zien u snel uit,
Das Management

Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Zeer kindvriendelijk super de lux hotel. Wij vonden het helaas veel te druk en te ver van de leuke stadjes in Puglia. Door de drukte waren onze kamers pas na 16 uur klaar. Er zijn diverse restauranten en zwembaden. Wij sliepen in een van de huisjes op het resort en die waren van alle gemakken voorzien en zeer orgineel opgezet. Prachtig voor gezin met kinderen.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Sabina V, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2017

Sehr geehrter Gast,
wir freuen uns, dass Sie und Ihre Familie eine schöne Zeit im Borgo Egnazia verbracht haben. Tatsächlich, die Lage ermöglicht die interessantesten Sehenswürdigkeiten in der Umgebung innerhalb von 30 Minuten zu erreichen. Was den Check-in anbelangt, garantieren wir in der Regel Zimmer rechtzeitig um 15:00 Uhr, daher denken wir, dass es ein Missverständnis gegeben haben muss. Wir hoffen, dass Sie bald wieder zurückkommen werden, um in jeder Hinsicht einen tollen Aufenthalt zu haben.
Mit freundlichen Grüßen,

Das Management

Beoordeeld op 11 juli 2016 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel (dank je wel elke morgen voor het super ontbijt luciana!
En ook Elena voor de goede zorgen
voor villa 704
Komen vast nog eens terug naar jullie in het prachtige Puglia
De kinderen waren ook aangenaam verrast

Verbleef: juli 2016