23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zomer hebben wij, mijn vrouw en ik met 4 teenagers, een week doorgebracht in Borgo Egnazia in de laars van Italië. Nu is augustus misschien niet de beste maand om zuid Italië te bezoeken met temperaturen van 42 graden en hoger, maar het hotel was echt top. Mooie kamers die de sfeer ademden van een oude boerderij maar van alle gemakken voorzien. Het hotel lijkt net een oud appulisch dorpje met verschillende zwembaden en restaurants. Het zandstrand, dat vooral in trek was bij gezinnen met hele kleine kinderen, viel wat tegen omdat het ver van het hotel ligt. Het rotsenstrand met restaurant was wel erg goed. Een golfkarretje bracht je erheen. Het dorpsfeest dat enkele keren per jaar georganiseerd wordt in het hotel was echt het hoogtepunt. Acrobaten, muziek en overal stands waar je kon eten. Voor golfen was het te heet. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Sabina V, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 oktober 2017

Geachte Gasten,

we zullen u graag zien dat u terugkomt. Apulië is mooi het hele jaar door. Als je de kans hebt moet je ook terug komen in de herfst of lente, met lagere temperaturen. Tegenwoordig het weer verandert overal en het is niet altijd mogelijk om het weer in augustus te voorspellen. De meeste faciliteiten zijn het hele jaar door geopend, evenals golf. We organiseren ook feestdagen in de herfst, zoals u het ervan hebt gehouden, en we organiseren ook kerst- en Paschal Markets.

Wij zien u snel uit,
Das Management

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer kindvriendelijk super de lux hotel. Wij vonden het helaas veel te druk en te ver van de leuke stadjes in Puglia. Door de drukte waren onze kamers pas na 16 uur klaar. Er zijn diverse restauranten en zwembaden. Wij sliepen in een van de huisjes op het resort en die waren van alle gemakken voorzien en zeer orgineel opgezet. Prachtig voor gezin met kinderen.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Sabina V, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2017

Sehr geehrter Gast,
wir freuen uns, dass Sie und Ihre Familie eine schöne Zeit im Borgo Egnazia verbracht haben. Tatsächlich, die Lage ermöglicht die interessantesten Sehenswürdigkeiten in der Umgebung innerhalb von 30 Minuten zu erreichen. Was den Check-in anbelangt, garantieren wir in der Regel Zimmer rechtzeitig um 15:00 Uhr, daher denken wir, dass es ein Missverständnis gegeben haben muss. Wir hoffen, dass Sie bald wieder zurückkommen werden, um in jeder Hinsicht einen tollen Aufenthalt zu haben.
Mit freundlichen Grüßen,

Das Management

11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel (dank je wel elke morgen voor het super ontbijt luciana!
En ook Elena voor de goede zorgen
voor villa 704
Komen vast nog eens terug naar jullie in het prachtige Puglia
De kinderen waren ook aangenaam verrast

Verbleef: juli 2016
15 oktober 2015 beoordeeld

Dit luxe hotel met een heus dorp heeft een grote impact op zijn bezoekers.
De doordachte en sobere stijl straalt de rust uit van een klooster maar dan de erg luxueuze versie er van.
Deze plaats is zo uitgestrekt dat je geen last hebt van de andere bezoekers.
De restaurants( met een vrouwelijke sommelier), de spa de zwembaden nodigen uit om hier tot rust te komen.
Het is eigenlijk on Italiaans. ?... de equipe staat hier echt ten dienste van de gasten...een uitzonderlijke toestand in italia.

Kamertip: Ga eerst de kamer bekijken..
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
1 augustus 2015 beoordeeld

Wij waren een week te gast met onze kinderen en kleinkinderen in dit exclusief hotel en spa voorziening. Er zijn meerdere restaurants van goed tot zeer goed kwaliteit en de extra mogelijkheden voor kinderen zijn bijzonder verzorgd.
De service is uitstekend en de hulpvaardigheid van het personeel ( 600 personen ) is buitengewoon; een uitzonderlijk mooie vakantieplek met een eigen strandvoorziening met strandpaviljoen. Bijzonder in hoge kwaliteit dat uiteraard zijn prijs heeft.

Kamertip: De villa's geven je pricacy met de bijzondere voorzieningen dichtbij
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie