“Stylish”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Borgo Egnazia
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Savelletri
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zomer hebben wij, mijn vrouw en ik met 4 teenagers, een week doorgebracht in Borgo Egnazia in de laars van Italië. Nu is augustus misschien niet de beste maand om zuid Italië te bezoeken met temperaturen van 42 graden en hoger, maar het hotel was echt top. Mooie kamers die de sfeer ademden van een oude boerderij maar van alle gemakken voorzien. Het hotel lijkt net een oud appulisch dorpje met verschillende zwembaden en restaurants. Het zandstrand, dat vooral in trek was bij gezinnen met hele kleine kinderen, viel wat tegen omdat het ver van het hotel ligt. Het rotsenstrand met restaurant was wel erg goed. Een golfkarretje bracht je erheen. Het dorpsfeest dat enkele keren per jaar georganiseerd wordt in het hotel was echt het hoogtepunt. Acrobaten, muziek en overal stands waar je kon eten. Voor golfen was het te heet. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer kindvriendelijk super de lux hotel. Wij vonden het helaas veel te druk en te ver van de leuke stadjes in Puglia. Door de drukte waren onze kamers pas na 16 uur klaar. Er zijn diverse restauranten en zwembaden. Wij sliepen in een van de huisjes op het resort en die waren van alle gemakken voorzien en zeer orgineel opgezet. Prachtig voor gezin met kinderen.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel (dank je wel elke morgen voor het super ontbijt luciana!
En ook Elena voor de goede zorgen
voor villa 704
Komen vast nog eens terug naar jullie in het prachtige Puglia
De kinderen waren ook aangenaam verrast

Verbleef: Juli, 2016
15 oktober 2015 beoordeeld

Dit luxe hotel met een heus dorp heeft een grote impact op zijn bezoekers.
De doordachte en sobere stijl straalt de rust uit van een klooster maar dan de erg luxueuze versie er van.
Deze plaats is zo uitgestrekt dat je geen last hebt van de andere bezoekers.
De restaurants( met een vrouwelijke sommelier), de spa de zwembaden nodigen uit om hier tot rust te komen.
Het is eigenlijk on Italiaans. ?... de equipe staat hier echt ten dienste van de gasten...een uitzonderlijke toestand in italia.

Kamertip: Ga eerst de kamer bekijken..
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
1 augustus 2015 beoordeeld

Wij waren een week te gast met onze kinderen en kleinkinderen in dit exclusief hotel en spa voorziening. Er zijn meerdere restaurants van goed tot zeer goed kwaliteit en de extra mogelijkheden voor kinderen zijn bijzonder verzorgd.
De service is uitstekend en de hulpvaardigheid van het personeel ( 600 personen ) is buitengewoon; een uitzonderlijk mooie vakantieplek met een eigen strandvoorziening met strandpaviljoen. Bijzonder in hoge kwaliteit dat uiteraard zijn prijs heeft.

Kamertip: De villa's geven je pricacy met de bijzondere voorzieningen dichtbij
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
18 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor een week geweest. Het hotel is niet goedkoop en zeker de spa niet maar dat is dan ook het enige nadeel. Ongelooflijk vriendelijke mensen. Fantastisch mooie kamers. Lekker eten. Shuttle naar de zee is een nadeel (duurt regelmatig langer dan de beloofde 15 min) maar eens je er bent vergeet je dit snel. Zeker een aanrader

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
24 november 2014 beoordeeld

Het hotel ligt wel tamelijk afgelegen dus als je een wagen huurt best met gps en de borden erheen zijn niet zo groot vooral moeilijk zichtbaar bij donker.(wegen weinig verlicht)
Eens je voor de poort staat val je van de ene verbazing in de andere.
Heel vriendelijk personeel die je wegwijs maken in het ganse hotel.
De hal is één en al kaars waardoor de sfeer zo op je afkomt .
De kamer zijn mooi en heel smaakvol ingericht.
We zijn de eerste avond in het hotel blijven eten wat niet goedkoop is maar zeker zijn geld waard en natuurlijk al het mooie erbij ... de perfect opgeklede Italianen...
De zwembaden zijn heel mooi en ook al is het weer iets minder je kan wel altijd een plekje vinden waar je kan zonnebaden.
Het salon is super gezellig bij de openhaarden waar je dan ook bij het aperitief uitebreide hapjes krijgt.
Persoonlijk vond ik de ontbijtzaal niet zo gezellig nogal groot en koel maar dat was waarschijnlijk omdat er niet zoveel volk in het hotel was.
Het ontbijt was lekker maar eerder gewoon, geen vers fruitsap wat voor die hotelklasse wel mocht.
We vonden het een hele belevenis en gaan zeker en vast nog eens terug.

Kamertip: ik denk dat alle kamers evenwaardig zijn .
  • Verbleef: November, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Savelletri in overweging
op 1.9 km afstand
Hotel del Levante
nr. 3 van 5 in Torre Canne
516 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Borgo Egnazia geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Borgo Egnazia

Adres: Strada Comunale Egnazia, 72010 Savelletri, Fasano, Italië
Locatie: Italië > Apulië (Puglia) > Province of Brindisi > Fasano > Savelletri
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 romantisch hotel in Savelletri
Nr. 2 luxe hotel in Savelletri
Nr. 3 familiehotel in Savelletri
Prijsklasse: € 201 - € 1.138 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Borgo Egnazia 5*
Aantal kamers: 183
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Borgo Egnazia met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Borgo Egnazia Villas Hotel Golf Puglia

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?