Borgo Egnazia
Casale del Murgese(Savelletri)
La Peschiera(Capitolo)
Il Trappetello(Monopoli)
    30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer kindvriendelijk super de lux hotel. Wij vonden het helaas veel te druk en te ver van de leuke stadjes in Puglia. Door de drukte waren onze kamers pas na 16 uur klaar. Er zijn diverse restauranten en zwembaden. Wij sliepen in een van de huisjes op het resort en die waren van alle gemakken voorzien en zeer orgineel opgezet. Prachtig voor gezin met kinderen.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
    Sabina V, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo Egnazia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2017

Sehr geehrter Gast,
    wir freuen uns, dass Sie und Ihre Familie eine schöne Zeit im Borgo Egnazia verbracht haben. Tatsächlich, die Lage ermöglicht die interessantesten Sehenswürdigkeiten in der Umgebung innerhalb von 30 Minuten zu erreichen. Was den Check-in anbelangt, garantieren wir in der Regel Zimmer rechtzeitig um 15:00 Uhr, daher denken wir, dass es ein Missverständnis gegeben haben muss. Wir hoffen, dass Sie bald wieder zurückkommen werden, um in jeder Hinsicht einen tollen Aufenthalt zu haben.
    Mit freundlichen Grüßen,

Das Management

11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel (dank je wel elke morgen voor het super ontbijt luciana!
    En ook Elena voor de goede zorgen
    voor villa 704
    Komen vast nog eens terug naar jullie in het prachtige Puglia
    De kinderen waren ook aangenaam verrast

Verbleef: juli 2016
    15 oktober 2015 beoordeeld

Dit luxe hotel met een heus dorp heeft een grote impact op zijn bezoekers.
    De doordachte en sobere stijl straalt de rust uit van een klooster maar dan de erg luxueuze versie er van.
    Deze plaats is zo uitgestrekt dat je geen last hebt van de andere bezoekers.
    De restaurants( met een vrouwelijke sommelier), de spa de zwembaden nodigen uit om hier tot rust te komen.
    Het is eigenlijk on Italiaans. ?... de equipe staat hier echt ten dienste van de gasten...een uitzonderlijke toestand in italia.

Kamertip: Ga eerst de kamer bekijken..
    • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
    1 augustus 2015 beoordeeld

Wij waren een week te gast met onze kinderen en kleinkinderen in dit exclusief hotel en spa voorziening. Er zijn meerdere restaurants van goed tot zeer goed kwaliteit en de extra mogelijkheden voor kinderen zijn bijzonder verzorgd.
    De service is uitstekend en de hulpvaardigheid van het personeel ( 600 personen ) is buitengewoon; een uitzonderlijk mooie vakantieplek met een eigen strandvoorziening met strandpaviljoen. Bijzonder in hoge kwaliteit dat uiteraard zijn prijs heeft.

Kamertip: De villa's geven je pricacy met de bijzondere voorzieningen dichtbij
    • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
    18 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor een week geweest. Het hotel is niet goedkoop en zeker de spa niet maar dat is dan ook het enige nadeel. Ongelooflijk vriendelijke mensen. Fantastisch mooie kamers. Lekker eten. Shuttle naar de zee is een nadeel (duurt regelmatig langer dan de beloofde 15 min) maar eens je er bent vergeet je dit snel. Zeker een aanrader

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner