Casale del Murgese(Savelletri)
  • Gratis parkeren
La Bussola B&B(Savelletri)(Heel veel waar voor je geld!)
B&B.it
  • Inclusief ontbijt
Masseria Don Luigi(Savelletri)
Masseria Cimino(Savelletri)
Hotel La Sorgente(Savelletri)
B&B Midiè(Savelletri)
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel (dank je wel elke morgen voor het super ontbijt luciana!
En ook Elena voor de goede zorgen
voor villa 704
Komen vast nog eens terug naar jullie in het prachtige Puglia
De kinderen waren ook aangenaam verrast

Verbleef: juli 2016
15 oktober 2015 beoordeeld

Dit luxe hotel met een heus dorp heeft een grote impact op zijn bezoekers.
De doordachte en sobere stijl straalt de rust uit van een klooster maar dan de erg luxueuze versie er van.
Deze plaats is zo uitgestrekt dat je geen last hebt van de andere bezoekers.
De restaurants( met een vrouwelijke sommelier), de spa de zwembaden nodigen uit om hier tot rust te komen.
Het is eigenlijk on Italiaans. ?... de equipe staat hier echt ten dienste van de gasten...een uitzonderlijke toestand in italia.

Kamertip: Ga eerst de kamer bekijken..
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
1 augustus 2015 beoordeeld

Wij waren een week te gast met onze kinderen en kleinkinderen in dit exclusief hotel en spa voorziening. Er zijn meerdere restaurants van goed tot zeer goed kwaliteit en de extra mogelijkheden voor kinderen zijn bijzonder verzorgd.
De service is uitstekend en de hulpvaardigheid van het personeel ( 600 personen ) is buitengewoon; een uitzonderlijk mooie vakantieplek met een eigen strandvoorziening met strandpaviljoen. Bijzonder in hoge kwaliteit dat uiteraard zijn prijs heeft.

Kamertip: De villa's geven je pricacy met de bijzondere voorzieningen dichtbij
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
18 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor een week geweest. Het hotel is niet goedkoop en zeker de spa niet maar dat is dan ook het enige nadeel. Ongelooflijk vriendelijke mensen. Fantastisch mooie kamers. Lekker eten. Shuttle naar de zee is een nadeel (duurt regelmatig langer dan de beloofde 15 min) maar eens je er bent vergeet je dit snel. Zeker een aanrader

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
24 november 2014 beoordeeld

Het hotel ligt wel tamelijk afgelegen dus als je een wagen huurt best met gps en de borden erheen zijn niet zo groot vooral moeilijk zichtbaar bij donker.(wegen weinig verlicht)
Eens je voor de poort staat val je van de ene verbazing in de andere.
Heel vriendelijk personeel die je wegwijs maken in het ganse hotel.
De hal is één en al kaars waardoor de sfeer zo op je afkomt .
De kamer zijn mooi en heel smaakvol ingericht.
We zijn de eerste avond in het hotel blijven eten wat niet goedkoop is maar zeker zijn geld waard en natuurlijk al het mooie erbij ... de perfect opgeklede Italianen...
De zwembaden zijn heel mooi en ook al is het weer iets minder je kan wel altijd een plekje vinden waar je kan zonnebaden.
Het salon is super gezellig bij de openhaarden waar je dan ook bij het aperitief uitebreide hapjes krijgt.
Persoonlijk vond ik de ontbijtzaal niet zo gezellig nogal groot en koel maar dat was waarschijnlijk omdat er niet zoveel volk in het hotel was.
Het ontbijt was lekker maar eerder gewoon, geen vers fruitsap wat voor die hotelklasse wel mocht.
We vonden het een hele belevenis en gaan zeker en vast nog eens terug.

Kamertip: ik denk dat alle kamers evenwaardig zijn .
  • Verbleef: november 2014, reisde met familie