“Whaw zonder bling bling”
Beoordeling van Borgo Egnazia

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Borgo Egnazia
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Savelletri
15 oktober 2015 beoordeeld

Dit luxe hotel met een heus dorp heeft een grote impact op zijn bezoekers.
De doordachte en sobere stijl straalt de rust uit van een klooster maar dan de erg luxueuze versie er van.
Deze plaats is zo uitgestrekt dat je geen last hebt van de andere bezoekers.
De restaurants( met een vrouwelijke sommelier), de spa de zwembaden nodigen uit om hier tot rust te komen.
Het is eigenlijk on Italiaans. ?... de equipe staat hier echt ten dienste van de gasten...een uitzonderlijke toestand in italia.

Kamertip: Ga eerst de kamer bekijken..
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

1 augustus 2015 beoordeeld

Wij waren een week te gast met onze kinderen en kleinkinderen in dit exclusief hotel en spa voorziening. Er zijn meerdere restaurants van goed tot zeer goed kwaliteit en de extra mogelijkheden voor kinderen zijn bijzonder verzorgd.
De service is uitstekend en de hulpvaardigheid van het personeel ( 600 personen ) is buitengewoon; een uitzonderlijk mooie vakantieplek met een eigen strandvoorziening met strandpaviljoen. Bijzonder in hoge kwaliteit dat uiteraard zijn prijs heeft.

Kamertip: De villa's geven je pricacy met de bijzondere voorzieningen dichtbij
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
18 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor een week geweest. Het hotel is niet goedkoop en zeker de spa niet maar dat is dan ook het enige nadeel. Ongelooflijk vriendelijke mensen. Fantastisch mooie kamers. Lekker eten. Shuttle naar de zee is een nadeel (duurt regelmatig langer dan de beloofde 15 min) maar eens je er bent vergeet je dit snel. Zeker een aanrader

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
24 november 2014 beoordeeld

Het hotel ligt wel tamelijk afgelegen dus als je een wagen huurt best met gps en de borden erheen zijn niet zo groot vooral moeilijk zichtbaar bij donker.(wegen weinig verlicht)
Eens je voor de poort staat val je van de ene verbazing in de andere.
Heel vriendelijk personeel die je wegwijs maken in het ganse hotel.
De hal is één en al kaars waardoor de sfeer zo op je afkomt .
De kamer zijn mooi en heel smaakvol ingericht.
We zijn de eerste avond in het hotel blijven eten wat niet goedkoop is maar zeker zijn geld waard en natuurlijk al het mooie erbij ... de perfect opgeklede Italianen...
De zwembaden zijn heel mooi en ook al is het weer iets minder je kan wel altijd een plekje vinden waar je kan zonnebaden.
Het salon is super gezellig bij de openhaarden waar je dan ook bij het aperitief uitebreide hapjes krijgt.
Persoonlijk vond ik de ontbijtzaal niet zo gezellig nogal groot en koel maar dat was waarschijnlijk omdat er niet zoveel volk in het hotel was.
Het ontbijt was lekker maar eerder gewoon, geen vers fruitsap wat voor die hotelklasse wel mocht.
We vonden het een hele belevenis en gaan zeker en vast nog eens terug.

Kamertip: ik denk dat alle kamers evenwaardig zijn .
  • Verbleef: November, 2014, reisde met familie
30 juli 2014 beoordeeld

Prima ontvangst in het hotel en soepele incheck, ondanks het feit dat de kamer nog niet klaar was. Al wachtende op de kamer konden we kiezen uit een beperkt aantal restaurants om de lunch te genieten. Er is een scheiding tussen restaurants voor adults only en voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Wij zijn hier met twee kinderen van 4 en 5. De twee restaurants op het resorts zelf hebben een vrij beperkte keuze op het menu. Verschillende variaties op het thema pasta, maar het houdt niet over. Met de gluten allergie van mijn vrouw blijft er zelfs heel weinig over. Wij verblijven hier 9 dagen en in die tijd is de kaart niet veranderd. Daarom zijn we vanaf dag 4 buiten het resort gaan eten.
We verbleven in Casetta Magnifica een prachtig appartement van 2 verdiepingen waar niets op aan te merken valt. Drie badkamers en twee ruime slaapkamers plus woonkamer en tuin. Wat echter voor € 1100 per dag wel incl zou mogen zijn is een plunge pool in de tuin. In vergelijking met andere 5-sterren resorts waar we verbleven hebben valt dit toch zeer tegen qua prijs/kwaliteit/servie niveau.
Pro's: mooie ruime kamers, goede housekeeping, goed restaurant op hun rocky beach.
Cons: te duur voor wat je krijgt in vergelijking met andere 5 sterren resorts. Onze € 1100 is incl B&B. Je bent voor 2 volwassen en 2 kinderen ongeveer € 200 per lunch en €250 voor diner kwijt per dag. Indien je voor de kinderen een skelter wilt huren kost je dit nog eens € 20-€40 per dag, afhankelijk van de maat. Voor zo'n hoge kamerprijs zou dit incl moeten zijn. Dit zelfde geldt voor een flesje water bij het zwembad. Op de Malediven, Mauritius en Oman kreeg ik dit er gratis bij (unlimited) en hier kost dit €4 per flesje. Een waterijsje kost je trouwens ook € 4. Het resort schroomt niet om voor alles geld te vragen. De service laat te wensen over. Een groot gedeelte va het personeel spreekt onvoldoende Engels waardoor bestellingen niet goed doorkomen. Vanmorgen moesten we bij het ontbijtbuffet 10 minuten wachten, ondanks het feit dat er voldoende lege tafels waren, omdat het personeel er niet vanuit was gegaan dat er zoveel mensen zouden komen. Vervolgens moet je het personeel er constant aan herinneren dat je nog steeds op een tafel aan het wachten bent. Op dag twee hadden we al een Fawlty Towers gevoel.
Het zand strand van het resort was maar een dag beschikbaar. Als gevolg van een zeer kleine regenbui was al het zand de zee in gespoeld. We wachten inmiddels al 4 dagen op de heropening van dit strand, maar het zand is blijkbaar op. Dit strand heeft slechts een bar waar je een tosti kunt krijgen. Het goede sea food restaurant op de rocky beach is 5 km verderop. Bij het kinderzwembad op het resort mogen kinderen bijvoorbeeld geen "bommetjes" maken. Door de badmeester wordt er direct op het fluitje geblazen indien dit gebeurt. Eveneens moet je zelf je ligbed opmaken met de handdoeken die je door een chagrijnige bediende worden aangeboden en is er geen pool service. M.a.w. zelf naar de bar lopen om je drankjes te halen.

Samenvattend: je krijgt absoluut onvoldoende waar voor je geld in dit resort. Voor dit geld kun je beter naar een 5 sterren resort op de Malediven/ Oman/ Mauritius vliegen, waar je geweldig kunt eten, een mooie reis ervaring zult hebben en waanzinnige stranden zult aantreffen.

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
25 juli 2014 beoordeeld

Bij aankomst direct een vriendelijk en warm onthaal. Slaapkamer en badkamer zijn van echt af! De inrichting en sfeer van het hele hotel is prachtig uitgekiend en geeft een warme indruk. Voldoende gelegenheid tot eten met verschillende restaurants. De prijs is redelijk duur maar er de kwaliteit is ook perfect.
Misschien toch twee opmerkingen. De service voor het ontbijt liet soms te wensen over en vooral de service bij het avondeten in restaurant 'Due Camini' was dit niet niveau niet waardig. Als men de intentie heeft om een gastronomisch restaurant aan te prijzen en daar dan ook de prijzen voor vraagt dan moet de service eveneens onberispelijk zijn en dit was zeker niet het geval!

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
20 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel biedt je alles: netheid, vriendelijkheid, pracht, wegdromen, rust, ontspanning. Eens je hier geweest bent, wil je niks anders meer. Al wat ze doen of bieden is totaal afgewerkt en in orde. Prachtig domein om van weg te dromen, professionele en ontzettend vriendelijke service. Dit is echt vakantie. De zorgen nemen ze van je over!!!

Verbleef: Juli, 2014
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Savelletri in overweging
op 1.9 km afstand
Hotel del Levante
nr. 3 van 5 in Torre Canne
517 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Borgo Egnazia geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Borgo Egnazia

Adres: Strada Comunale Egnazia, 72010 Savelletri, Fasano, Italië
Locatie: Italië > Apulië (Puglia) > Province of Brindisi > Fasano > Savelletri
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 luxe hotel in Savelletri
Nr. 2 romantisch hotel in Savelletri
Nr. 3 familiehotel in Savelletri
Prijsklasse: € 207 - € 1.154 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Borgo Egnazia 5*
Aantal kamers: 183
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Borgo Egnazia met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Borgo Egnazia Villas Hotel Golf Puglia

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?