11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

T is n verouderd hotel, geen airco, te warme kamers. Bedden te zacht. T eten was vaak niet warm, ontbijt buffet uitgebreid maar bv panecakes te weinig en koud. Scrambled eggs niet warm. Personeel niet echt gastvrij. Zwembad alleen s middags open (waarom?) zou er niet terug gaan!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
2 augustus 2017 beoordeeld

Astoria hotel in Lavarone ligt op 1167m. en tijdens onze vakantie daar in juli was het heerlijk koel daarboven ,terwijl het "beneden" 33 tot 34 gr was.Onze kamer was prima,het uitzicht op het meer van Lavarone was subliem,elke keer weer als we uit ons raam keken.De ontvangst en bediening is er supervriendelijk,zoals het hoort.Het eten meer dan uitstekend,vooral het ontbijtbuffet,wat een keus aan lekkere dingen.Genoten!!
Het meer is heerlijk om in te zwemmen of voor ander watervertier.Het water is erg schoon.Mooie steden als Verona,Trento bezocht,een prachtige toch door de Dolomieten gemaakt.En niet te vergeten de meren in de buurt.Caldonazzo meer,Levico meer en
natuurlijk het Gardameer met zijn prachtige plaatsjes als Lazise, Limone,Malcesine enz.
Ook leuk om met een boot al die plaatsenmte bezoeken.Terrasjes in overvloed en zóveel bloemen overal.Echt een vakantiesfeer daar!

Verbleef: juli 2017
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische hotel met zeer nette kamers
En lekkere bedden de kamer was erg ruim
Personeel was erg vriendelijk
Ontbijt was heerlijk
Kamer was super netjes

Met privé parkeerplaats waar de auto goed kan staan

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
11 februari 2017 beoordeeld

Het grand hotel Astoria is gelegen aan het park van Trento en 5 minuten stappen van het centrum. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er is een ondergrondse parkeerplaats beschikbaar. Zowel de kamer als de inrichting van het hotel zijn mooi en getuigen van een prachtig verleden.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In augustus 4 nachten in dit grote hotel verbleven. Het is een goed hotel met alle benodigde voorzieningen. Een fitness ruimte, diverse ruimtes om rustig te zitten, een zwembad, een bar met terras dat uitziet over het meer. Op de verdieping waar het zwembad is gelegen is eveneens een groot terras met uitzicht over het lager gelegen meertje. Op het terras zijn strandstoelen en een beperkt aantal ligbedden en je hebt er de gehele dag zon (in augustus).
Het ontbijt is uitgebreid. Wij hebben er vier dagen met veel plezier gelogeerd. Enige nadeel is, dat als je plaatsen in de omgeving wil verkennen (bijvoorbeeld Trento, meer van Caldanazo), je wel wat reistijd kwijt bent omdat je steeds de berg af en op moet. Hoewel wij niet uit eigen ervaring spreken, zijn er volop wandelroutes in de omgeving.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner