Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Het hotel ligt direct aan het strand aan een kleine baai. De zee is prima om in te zwemmen, geen hoge golven en lang heel ondiep. Op het strand mooie ligbedden en rieten parasols, net als bij het zwembad. Het hotel is kleinschalig en daardoor heel persoonlijk (op de laatste dag wist alle staf dat we gingen vertrekken bijvoorbeeld). De mensen hebben plezier in hun werk en zijn zeer vriendelijk. De kamers zijn behoorlijk ruim en strak/minimalistisch van inrichting. Het restaurant biedt ruime keuze en goed eten, het is moeilijk om in de omgeving beter te eten voor hetzelfde geld. Het hotel wordt veel bezocht door gezinnen met kinderen in de leeftijd 1-10 jaar, dus als je daar niet van houdt kun je beter een andere bestemming kiezen. Zo niet, dan is dit hotel een perfecte bestemming, of zoals één van de Britse gasten het omschreef: "you really can't find anything to moan about..." :-)

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 4 mei 2015 via mobiele applicatie

Gastvrij, gezellig, sfeervol, luxe, smakelijk, professioneel, fraai uitzicht, persoonlijk, behulpzaam.
Op weinig plaatsen vind je, zeker op zo n kleine schaal zo n plezierige plaats om vakantie te vieren. De auto staat nog niet stol of er staan 2 mensen om ons welkom te heten en de bagage uit te laden. Daarna wordt het alleen maar beter. Alles is keurig onderhouden en schoon, iedereen vriendelijk en behulpzaam, het eten is meer dan goed en met liefde klaar gemaakt.
Hier willen we weer naar terug en liefst zo snel mogelijk!

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 12 mei 2014

Ongelooflijk mool en verzorgd hotel . Personeel super vriendelijk , ligging is rustig maar toch overal dichtbij . Kamers zijn pareltjes . En het ontbijt hemels . Een aanrader . In mei veel koppels met kleine kinderen . Zeer toffe sfeer.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 9 mei 2014

Schoon, klantgericht hotel. Vooral kindvriendelijk en het personeel is bereid om op al uw vragen te antwoorden. En men heeft alle wensen die wij hadden vervuld.
Men schoof bv bij het ontbijt tafeltjes aan elkaar, zodat wij met de hele familie bij elkaar konden ontbijten (zeven personen)

Kamertip: Strandzicht zijn de mooiste kamer met mooi uitzicht en wel op de 1e verdieping. Op de begane grond kunnen de andere hotel gasten je kamer inkijken, als de deur openstaat.
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 17 juli 2013

Schitterend gerund en ingericht hotel, onberispelijke service en een prachtige ligging aan het baaitje. Zeer leuke eigenaar en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit zeer goed.

Keuken is zeer lekker voor weinig geld.

Kamertip: Suite met zeezicht is perfect, neem maar kamer 18, de mooiste
Datum van verblijf: juli 2013