Sani Woods Apartments (ex Sani Green)(Sani)(Heel veel waar voor je geld!)
Sani Club(Sani)
  • Zwembad
22 juli 2016 beoordeeld

Fantastisch resort met mooie kamers, niet ruim, maar uitstekend. Goede stoelen op balkon. Heerlijk dine around programma. Mooie stranden, goede service. Geen reserveringen van strandbedden, heerlijk. Mooie restaurants en heerlijk eten. Veel te doen voor iedereen.

Kamertip: Zeezicht is absoluut de moeite waard!
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
30 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel, mooie locatie, enorm behulpzaam en vriendelijk personeel!
Eten/drinken erg verzorgd! Het leven is er aan de dure kant, maar je krijgt waar vr je geld. Al vaak de betere hotels bezocht, maar dit overtrof alles! Komen zeker terug!

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
25 mei 2016 beoordeeld

Normaliter ben ik niet zo heel erg van de resorts en kies ik liever meer kleinschalige, boutique achtige hotels. Maar dit resort biedt de stijl, persoonlijke aandacht en rust van een boutique hotel, maar biedt tegelijkertijd allerhande extra's en faciliteiten die een boutique hotel niet kan bieden. Er is entertainment, zonder dat het té is (denk aan live piano muziek tijdens het diner, of een stijlvolle beachparty 1 keer per week). Er is volop keuze aan verschillende restaurants om uit te kunnen kiezen, en er is een enorme keuze aan strandjes en zwembaden om bij te relaxen en genoeg ander vermaak. Het fijne is, er zijn ligbedjes genoeg en je hebt nooit het gevoel dat het massaal is. Drankjes worden voor je gehaald en zo kun je de hele dag heerlijk genieten en ontspannen. Onze favoriet was bousoulas beach bar en het strandje wat daarbij hoort. Heerlijk relaxed, lekker eten en zo dichtbij de zee kunnen liggen op een strandbedje is werkelijk uniek! De kamers in het hotel waren prima, niet heel groot, maar wel verzorgd en schoon. Zeker voor Griekenland hartstikke prima. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het publiek was rustig en verzorgd. Veel gezinnen maar ook ouderen. Er wordt met iedereen rekening gehouden en dat is echt heel knap! We denken er over om terug te gaan, want het was een geslaagde vakantie, makkelijk bereikbaar met het vliegtuig en met een uitstekende transfer service vanuit het hotel geregeld met een persoonlijke chauffeur. We werden op het vliegveld opgepikt met flesjes water en konden zo de auto in om in het hotel opgevangen te worden met opfrisdoekjes en een glaasje bubbels. Zo begon de vakantie goed! Top dus!

Kamertip: Kies een hoge verdieping, ivm mooiste uitzicht.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
21 mei 2016 beoordeeld

Dit hotel heeft werkelijk alles en doet er ook alles aan om Zijn gasten tevreden te stellen.Wij zijn hier echt in de watten gelegd.Met dank aan de Guest Relations Manager Dit hotel is echt een aanrader maar als je rust zoekt kom je beter niet in het hoogseizoen wegens te druk.Dit is hier een prachtig complex met super vriendelijk personnel een aanrader!!!!

Kamertip: Zicht op zee.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
30 april 2016 beoordeeld

Prachtig hotel in een zeer groene omgeving, heerlijk eten en erg vriendelijk personeel. Wij hebben half pension genomen en dat is wel een aanrader want als je ziet wat je al voor de drankjes moet betalen! Ligging is vrij achteraf, maar dat weet je en dus is het erg fijn dat er vanuit het hotel leuke excursies geboekt kunnen worden. (onze reisorganisatie bood in oktober al geen excursies meer aan)

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner