Hoogtepunten uit beoordelingen

Hoegaarden, België
via mobiele applicatie
Lees alle 340 beoordelingen

Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

We hebben een VIP huisje maar dat gaat echt nergens over. Alles is net niet. De sauna doet het soms wel, soms niet. Zo ook het bubbelbad. Twee dagen geleden aangegeven dat de vaatwasser en een douche kapot waren. Er zou asap iemand langs komen. Nog niks gezien. Als je de storingsdienst belt krijg je uiteraard Fransen aan de lijn die alleen Frans spreken. Met ‘sorry’ wordt er weer opgehangen.

Kinderen onder de 16 zonder volwassenen in de buurt worden het bad uitgezet. Volgens het park is dat Franse wet, echter kan ik er niks over vinden.

De restaurantjes op het park zijn erg duur en het eten is slecht. Vis die heel hard is, vlees droog, groenten niet goed gekookt.

Ik begrijp dat op dit soort parken de bowlingbanen vaak slecht zijn, maar dit sloeg alles. De machine telt pinnen die niet om zijn gegaan,

Je zit aan het water, maar de waterlijn is zo slecht onderhouden dat het onmogelijk is om met een (rubber)bootje te komen.

Een TV met genoeg zenders, de Nederlandse zijn uiteraard de enige met een te zwak signaal. Niet erg, maar vind het typisch na alles wat al niet werkt.

Het enige positieve aan dit park, wat mij betreft, is de natuur, het zwembad en de rust.

De natuur is mooi, veel vogels. Wat weer zorgt voor rustgevende geluiden. Hou je van wandelen of fietsen dan zit je hier goed.

Het zwembad is prachtig. Goed onderhouden, veel afwisseling.

We hebben ons bootje uiteindelijk maar op het strand opgepompt en daar het meer opgegaan, mijn zoon (ruwe tijd achter de rug) wist niet dat je je zo kon ontspannen. Uren op het water gezeten.

Voor hem is dit de beste vakantie ooit en dat maakt alle bovenstaande punten bijna helemaal goed. Ik zal positief op deze vakantie terug kijken, maar nog eens boeken..? Denk het niet.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Weekendje geboekt in een gerenoveerd huisje aan het meer, werden bij ontvangst in een oud huisje (smerig en uitgeleefd) geplaatst.
Nadat we dit hadden aangegeven bij de receptie meteen een nieuw gerenoveerd huisje gekregen. Top geregeld.

Op het park is meer dan voldoende te doen.
Activiteiten wel tegen meerprijs maar dat kan ook wel voor deze activiteiten.

Zwembad is echt geweldig, zeer veel glijbanen, op vrijdagmiddag was het er niet zo druk.
De rest van het weekend is het wel erg druk.
Het is ook echt wel een groot park met veel huisjes.

Eten op het park is erg duur, maar er zijn met de auto voldoende restaurants in de buurt te vinden.
Gebruik deze app.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben een opgeknapt huisje geboekt en dat was heel erg netjes. Fijne bedden en alles prima schoon. Verder is het park mooi gelegen, leuk voor een midweek!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Last minute , geboekt met fikse korting ... gelukkig van de korting want anders echt zijn prijs niet waard. Park op zijn retour. Hier en daar echt stukken en brokken. Mooi park aan vijver . Huisje kan een opknap beurt verdragen . Die bedden zijn klaar voor de schroothandelaar .
Mij zien ze niet terug

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 16 december 2016

Een geslaagde midweek uit, de park voorzieningen zijn prima en het tropisch zwembad super goed. Wel eens in een betere cottage gezeten, hier en daar mag er wat onderhoud gedaan worden. Vooral de tuin mag wel eens gesnoeid worden, maar het was al met al een comfortabel huisje met alles er op en aan. Vaat wasser waste niet zo goed schoon, maar dat vonden we geen groot probleem.

Datum van activiteit: oktober 2016