“Lekker gegeten. Très délicieuse”
Beoordeling van La Cale

La Cale
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Asnelles
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten in dit restaurant.
Men is hulpvaardig met advies. Je probeert Frans. Dan geeft men ook antwoord in het Frans terwijl men diverse talen spreekt.
Een aanrader.

25 juni 2017 beoordeeld

Een uitstekend alternatief voor wie eens ergens anders dan in Arromanches wil eten. Hier wordt in de keuken duidelijk met verse producten gewerkt. Wat wij hier aten was fijn en smaakvol. De bediening is vriendelijk.

22 oktober 2016 beoordeeld

Perfect gegeten in dit restaurant. Alles wat we besteld hadden was bijzonder lekker. Bediening is prima, sfeer in restaurant is relaxed. Ik weet niet of ze al een Bib Gourmand hebben en anders verdienen ze er zeker 1.

27 september 2016 beoordeeld

Hoewel het eten lekker was werden we gedwongen om niet op je gemak te dineren.
All gangen te snel geserveerd kan niet de bedoeling zijn van een gezellig avondje uit eten. Toen we vroegen of de opvolgende gang wat later opgediend kon worden werd hier niet aan voldaan en binnen 5 minuten voila, het hoofdgerecht en na reclamatie onzer zijde werd ons verteld dat we maar langzamer moesten eten. Schandalig!

29 augustus 2016 beoordeeld

Uitstekende Franse keuken met (h)éérlijke gerechten. Uitstekende en leuke bediening. Gezellig terras. Zeker een aanrader als je in de buurt van Courseulles of Arromanches verblijft! Eén van de betere restaurants in de regio! Zeker de moeite waard om méér dan eens om te rijden. Beperkte kaart met toch een ruime en gevarieerde keuken. In een tijdspanne van 5 dagen kun je zeker alle gerechten proeven. Héérlijk en betaalbaar!

Reizigers die La Cale bekeken, bekeken ook

Saint-Come-de-Fresne, Calvados

Arromanches-les-Bains, Calvados

In La Cale geweest? Deel je ervaringen!