“Gezellig en eenvoudig lekker”
Beoordeling van La Petite Fontaine

La Petite Fontaine
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Wibrin
31 mei 2018 beoordeeld

Dit is een heel grote maar gezellige brasserie met eenvoudige en lekkere gerechten. Je kan zelfs een gebraden kippetje delen met tafelgenoten. De burgers zijn huisbereid en heel smakelijk geserveerd. En in Achouffe drink je natuurlijk een lekker Achouffe-biertje, hier alles van het vat. De McChouffe wordt nog in Achouffe zelf gebrouwen. Prettige en toffe zaak met vriendelijke bediening.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening mooi terras en tuin ... binnen spreekt tot de kabouterverbeelding ... de kaart is iet zo uitgebreid vandaar dat onze keuze Naar een ander restaurant uit ging ... volgende keer proberen we de kaart hier uit ...

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoek aan de La Chouffe brouwerij, hier heerlijk op het terras gezeten. Het is een mooie ambiance aan de beek. Het buiten terras ligt aan de visvijver die vol zit met forel. Er mag gevist worden. Het is hier goed eten tegen een nette prijs.
Bediening is vriendelijk. Ja, natuurlijk moet er een La Chouffe bij gedronken worden. Wij hadden de Brune en Cherry in Nederland niet heel bekend. Verwacht wel dat het in de zomerdag bij mooi weer hier wel heel druk kan zijn.
Het was nu al vol, op deze zonnige dag eind april.

26 april 2018 beoordeeld

Even gestopt na onze passage in Achouffe richting Luxemburg. Mooie brasserie met mooi terras. Lekkere snack verkrijgbaar, maar uiteraard moet je hier enkele van de heerlijke Chouffe biertjes proeven.

21 april 2018 beoordeeld

Eten was lekker. Maar ik heb bij De Patuljak beter gegeten omdat het daar "gewone boerekost" was zoals zij dat zelf noemen.

Reizigers die La Petite Fontaine bekeken, bekeken ook

Achouffe, Belgisch Luxemburg
Houffalize, Belgisch Luxemburg

In La Petite Fontaine geweest? Deel je ervaringen!