“Heel lekker toeval”
Beoordeling van Le Relais de D'artagnan

Le Relais de D'artagnan
Geclassificeerd als nr. 3 van 7 Restaurants in Wibrin
31 mei 2018 beoordeeld

Na een lange wandeltocht reden we toevallig voorbij dit restaurant/brasserie op weg naar Achouffe. Omstreeks 14.30 uur in de namiddag konden we toch nog lunchen en kozen we voor het menu van 30 euro. We kregen een heel verzorgd 3-gangenmenu voorgeschoteld met uiterst verse producten en met veel zorg klaargemaakt. Dit is een heel goede familiezaak met heel vriendelijke en correcte bediening. Een aanrader!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze vriendengroep (5 stellen, overwegend 50+;) een fijne culinaire avond gehad in dit bescheiden restaurant. Uiterst correcte en vriendelijke bediening. Kaart ook in Nederlands, men spreekt het ook best aardig.
Amuse van het huis met heerlijke huisgemaakte pesto en een borrelglaasje aspergesoep. We hebben a la carte gegeten en dus van alles van de kaart geprobeerd. Iedereen dik tevreden. De biefstukjes en entrecote van goede kwaliteit en precies goed gebakken. Gerookte forel zuigzacht heerlijk. Ook verrassend, de garnalencroquet en de stukjes biefstuk in stroganofsaus. Aan deze saus is geen potje kant en klaar aan te pas gekomen. Overigens waren nagenoeg alle ingrediënten van alle geserveerde gerechten kakelvers. Asperges echt precies goed.

Kortom een fijn familierestaurant waar de kok echt lekker kan koken en de bediening de etiquette van de horecaopleiding niet is verleerd! Trek er een avond voor uit en ga daar eten!

2 kleine dingen die dit restaurant niet nodig heeft..

De bordjes dat je het toilet schoon moet achterlaten zullen vast een reden hebben maar horen niet thuis in een restaurant waar zo lekker gekookt wordt.
De kaart is onnodig gecompliceerd gemaakt met gedetailleerde voorwaarden bij de keuzemenu’s. Dit mag wel en dat mag weer niet gecombineerd... Dit komt ook niet zo vriendelijk over.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige sfeer , goede en vriendelijke bediening.
Het eten was perfect , wij hebben de menu genomen, alle schotels ok
Vriendelijke over, lekkere huiswijn.

7 maart 2018 beoordeeld

Hier met vier gegeten tijdens onze vakantie in Wibrin. Kikkerbilletjes, de garnaalkroket en de kwarteltjes waren zéér lekker (en zeker vier bolletjes waard). Het voorgerecht met fois gras en de wildragout vielen helaas tegen. Vriendelijke bediening. Ondanks de enkele mindere gerechten komen we graag nog eens terug bij een volgend verblijf in Wibrin.

1 januari 2018 beoordeeld

Dit restaurant is niet al te groot en heeft over het algemeen tweepersoons tafels. Wij waren er met negen en hadden een mooie groet tafel (wel van te voren gereserveerd). Op de menukaart (Frans/Nederlands) staan diverse verrassende gerechten. Voor de kinderen is er een kindermenu. Aan het eten ging een kopje 'Vergeten groenten' soep vooraf, dat door de zaak aangeboden werd. De hoofdgerechten waren perfect bereid, maar de bijgerechten bestonden uit een eenvoudige salade en frieten, wat vers gekookte groeten zouden welkom geweest zijn. Nu had je het idee in een betere frietzaak te eten. De bediening was vriendelijk maar bedeesd en deed zijn best om Nederlands te spreken.

Reizigers die Le Relais de D'artagnan bekeken, bekeken ook

Houffalize, Belgisch Luxemburg

Houffalize, Belgisch Luxemburg

In Le Relais de D'artagnan geweest? Deel je ervaringen!