“Een bezoekje waard.”
Beoordeling van Pur Sang

Pur Sang
Geclassificeerd als nr. 5 van 30 Restaurants in Oostkamp
11 maart 2017 beoordeeld

Dit restaurant is pas onlangs geopend en is van dezelfde eigenaar als “Ten Voute” in Loppem. Voorheen was hier jarenlang “De Kanne” gevestigd. Het interieur, en ook de buitenzijde achteraan, heeft een volledige gedaantewisseling ondergaan en is nu strak modern. Er is een ruime, mooi aangelegde parking achteraan.
De ontvangst en bediening zijn uiterst vriendelijk. De kaart niet te uitgebreid. Klassieke voorgerechten worden hier niet opgediend. Men stelt u voor diverse tapas te nemen. Aan tafel wordt een uitgebreide uitleg gegeven wat de tapas inhouden. Ons gezelschap vond het in elk geval lekker.
Ook de door ons gekozen hoofdschotels vielen in de smaak. De prijzen zijn normaal.
Een bezoekje waard.

Oostkamp, West-Vlaanderen
Oostkamp, West-Vlaanderen

Loppem, West-Vlaanderen
Waardamme, Oostkamp

In Pur Sang geweest? Deel je ervaringen!