“Lekker en charmant”

Aux Mets Encore
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Ghislenghien
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Charmant etablissement met een zeer keurige keuken. We namen een suggestie (roodbaarsfilet) en deze was erg lekker! Goed klaargemaakt en tevens een grote portie.
Prijs-kwaliteit zit je hier zeker goed.

Datum van bezoek: september 2019

6 mei 2019 beoordeeld

Eenvoudig maar zeer goede gelegenheid. Vriuendelijk ontvangen en bediend. Het eten wa zeer lekker en de prijs/kwalitiet is meer dan in orde.

Datum van bezoek: mei 2019
28 juli 2018 beoordeeld

Een topchef aan het werk in de keuken. Alle gerechten zijn perfect gepresenteerd en smaken over heerlijk . Enkel bij cote a l.os vind ik de houten plank waarop je eet niet zo hygiënisch . Maar deze cote á l’os is over heerlijk

Datum van bezoek: juni 2018
28 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier toevallig beland, en het werd een ontdekking. Heerlijke oesters als voorgerecht, nadien hazerug (wildseizoen !)... heerlijk lekker en mooi gebracht. Nadien nog huisgemaakte appel/peretaart... Allemaal heerlijke gerechten, vriendelijke bediening... Een aanrader !

Datum van bezoek: november 2017
13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel maar lekker eten.
Rustiek interieur, heeft wel iets speciaal.

Vriendelijke bediening.
Voor de wijnliefhebber zeer lekkere huiswijnen.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Aux Mets Encore bekeken, bekeken ook

Ghislenghien, Hainaut Province
Ghislenghien, Hainaut Province

Silly, Hainaut Province
Hellebecq, Hainaut Province

Lessines, Hainaut Province
Silly, Hainaut Province

In Aux Mets Encore geweest? Deel je ervaringen!