“Top campingrestaurant”
Beoordeling van Restoran Horus

Restoran Horus
Geclassificeerd als nr. 15 van 19 Restaurants in Stobrec
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Je verwacht niet veel voor een restaurant bij de camping, maar we waren aangenaam verrast. Het terras was groot, maar niet heel druk. Bediening was vriendelijk. Eten was erg lekker. Pizza's zijn goed en ik kreeg een tuna steak, zo groot heb ik 'm nog nooit gehad. En ook nog top bereid. We zijn er. niet voor niets 2x wezen eten in een week.

Datum van bezoek: september 2019

22 juni 2019 beoordeeld

Bij ons bezoek aan het strand van Stobrec kwamen we toevallig langs Horus, waar achteraan een groot leeg terras was direct aan zee. Daar hebben we ’s middags lekker in de zon gezeten met een drankje, en meteen een tafeltje gereserveerd voor ‘s avonds. Prima gegeten: steak en cevapcici, klein ijsje na. Vriendelijke bediening. Plusje voor het ongevraagd al meteen neerzetten van mayo (hij wist: Hollanders lusten graag mayo bij hun frites). We zaten aan zee, mooi uitzicht op de baai van Stobrec. Het was goed druk, reserveren is aan te raden, zeker als je tafelvoorkeur hebt. Het bleek ons toen dat je er ook goed kunt ontbijten, dat is iets om te onthouden. Kortom: beslist aanbevolen!

Datum van bezoek: juni 2019
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons campingverblijf 2 x gegeten in dit restaurant. Beide keren zeer vlotte, vriendelijke bediening en eten echt prima.
Eerste keer voor- en hoofdgerecht, tweede keer pizza's, beide keren erg smaakvol. Echt n aanrader! Foto: voorgerechten carpaccio + smoked tuna + vers pizzadeeg-brood

Datum van bezoek: oktober 2018
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De service was heel erg onvriendelijk, 1 extra bordje met eten besteld wat wij niet hebben aangegeven

Datum van bezoek: juli 2018
6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Service is matig. De bediening heeft het terras slecht onder controle. Duurt lang en voelde alsof we genegeerd werden. Het eten komt snel en smaakt verder prima.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Restoran Horus bekeken, bekeken ook

In Restoran Horus geweest? Deel je ervaringen!