andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Apartmani Maja 1

coust
wc
beach
plaža 200m
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Liskje A
2 beoordelingen
“Voor 4 personen aan de kleine kant.”
Beoordeeld op 28 juli 2016 voor een verblijf in juli 2016

Aardige mensen, welwillend te helpen bij vraag over extra dekens.
Helaas vonden we het appartement niet bepaald schoon.
Op ooghoogte lijkt het nog wat maar het plafond zat onder de spinnenwebben, en dus eerste avond al op spinnenjacht geweest.
Overal (vooral tussen en achter, en onder bed en ruimte achter nachtkastjes) was het niet schoon.
Vensterbank in de slaapkamer was vuil.
Ook tuin (met zitje) kan wel wat netter, alles oogde erg verwaarloosd)
Het appartement ernaast (van dezelfde familie) zag wel er netjes uit, het contrast was groot.
We kregen van de eigenaresse een Mob. tel.nr. dat niet bereikbaar bleek (kreeg melding dat het nr, niet bestond)
Ook de buren bleken precies hetzelfde probleem te hebben.
Later kregen we alsnog een mob. nr.

Locatie t.o.v strand etc. super!.

Als er wat meer aandacht wordt besteedt betreffende hygiene en er wat energie wordt gestoken in het tuintje met zitje waar we de maaltijden gebruikten (binnen te weinig ruimte i.v.m slaapbank) zouden we het wel durven aanbevelen.

Eindconclusie: de eigenaren zijn dus bijzonder vriendelijk maar zouden met wat meer aandacht en inzet t.o.v, dit appartement veel meer gasten tevreden kunnen stellen.

We hebben een schappelijke prijs betaald voor dit appartement maar meer was het ook niet waard.

Hoe was de sleuteloverdracht? Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De ligging t.o.v het strand etc.
Minpunten: zie boven
Reisgroep: Tieners
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren