“Fantastisch ”
Beoordeling van Kaša Grill & Bar

Kaša Grill & Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 19 Restaurants in Stobrec
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Door de beoordelingen hier gaan eten, en geen spijt! Supernette en vriendelijke bediening. Heerlijk eten en een mooie rustige locatie. Het was vrij rustig wat wij niet snapten. Een lokaal drankje van de zaak maakte het geheel mooi af!

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier de beste steak ooit gegeten! Zo mals heb ik hem nog nooit gehad. Wanneer je hier in de buurt bent moet dit zeker proberen. Wij komen hier zeker nog terug!

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste etentje van de hele vakantie! De Beef- en rumpsteak waren super mals. Lekkere salade erbij en goede wijn! Je kan gezellig buiten zitten. Bediening is vriendelijk en je wordt goed verzorgd! Echte aanrader!

22 juni 2019 beoordeeld

Dit is weer zo’n pareltje voor de dinerman! Goed bereide smakelijke gerechten, relaxte ambiance. Het zit wat verstopt in de woonwijk, maar je kan voor de deur parkeren (of er naar toe lopen). Groot overdekt terras, met groen eromheen. Twee perfect gegrillde sappige steaks voor drie personen: geen enkel probleem! Frites en salade erbij, en smullen maar. Alle TripAdvisor-reviews zeggen hetzelfde: als je in Stobrec bent, ga hier eten!

Datum van bezoek: juni 2019
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten!
De bief was boter mals, smolt bijna op je tong.
Heerlijke huisgemaakte frietjes en de rose was ook zeer goed.
Personeel ( zoon )super vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Kaša Grill & Bar bekeken, bekeken ook

In Kaša Grill & Bar geweest? Deel je ervaringen!