“Restaurant ?”
Beoordeling van Whatz Hap

Whatz Hap
Geclassificeerd als nr. 8 van 21 Restaurants in Beringen
Beschrijving: Whatz Hap brengt Amerikaans geïnspireerde gerechten met een eigenzinnige twist op je bord. De typische gerechten zoals hot pot pie's, bagels, jacket potatoes, casserol's, ect.. kan je terugvinden op onze kaart. Ben je vegetariër, dan kunnen wij je zeker en vast enkele gerechten aanbieden. Wil je iets verfrissend probeer dan ook onze Home Made soda's, cocktails of mocktails. Voor ieder wat wils! In de zomerperiode organiseren wij picknicks in het park bij ons voor de deur, je kan er heerlijk vertoeven als het net iets te warm is (anders ook hoor!) Tot snel!
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak is geen restaurant die naam waardig, maar een soort opgewaardeerde kantine bij het casino in Beringen.
Voorgerechten zijn ofwel frituurhapjes ofwel kleine versies van een “hoofdgerecht”. De verschillende variaties nacho’s blijven gewoon chips.
Hoofdgerechten zijn gewoon doorsnee hamburgers met texmex potatos = dikke frieten, of “hotpot” = droog vlees i.p.v. beloofde stoofpotje. Bestek werd vergeten
Wel grote keuze aan dure gin’s en andere alcoholische dranken.
Verdienstelijke kroeg, maar zeker geen restaurant

Jeroen M, Manager van Whatz Hap, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2018

Dag Jan,

Wij noemen onszelf ook geen restaurant.. Hoe komt u daarbij? Wij zijn een eetcafé. Blijkbaar betaald u in echte restaurants dan minder als €13.00 voor de gins, lijkt me sterk!
Er zijn 3 voorgerechten van de 16 die gefrituurd zijn. U snapt ook het concept niet volgens mij, jammer. Maar je bent voor of tegen en ieder zijn eigen mening.Maar je mening en uitlatingen moeten wel gegrond zijn. Helaas is dat bij u niet het geval. Er staat meer op de kaart als een ordinaire hamburger (bij mij is dat bicky gewijs) en een hotpot zoals oa ook gepofte aardappelen met diverse vullingen, typische gerechten zoals een sloppy Joe en dergelijke.
Bestek dat vergeten werd, ja mag niet, maar wij zijn ook maar mensen en u vergeet toch ook wel eens iets lijkt me. Had u een seintje gegeven werd dit opgelost..

Alvast bedankt voor uw feedback!

25 mei 2018 beoordeeld

We hebben een 3-gangenmenu gehad, waarvan de tapa’s heerlijk waren, de kipburger viel ons tegen, te dik en weinig smaak aan het vlees zelf.
Als dessert waren er brownies met ijs overgoten met chocoladesaus.
Tijdens fietstochten strijken we hier vaak buiten op het terras neer waar het goed toeven is, nu wilden we ook de binnenkant eens meegemaakt hebben maar voor ons was het niet echt sfeervol.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Hier is de bediening echt top.... 3th place feeling! Bovendien eet je hier ook heel lekker in een leuke omgeving met een gezellig terras! Niets dan lof!

8 april 2018 beoordeeld

We bezochten Whatz Hap met een grote groep vrienden en hebben allemaal best lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en zeer correct.

Jammer genoeg zit er zoveel meer in dit concept dat er niet uitgehaald wordt. De bijgerechten zijn zeer simpel, zonder veel creativiteit of extra smaak erin. Wat sla en maïs met een basisdressing. Ook de Tex Mex aardappels (bijgerecht) voldoen niet aan de verwachtingen. Nochtans kan er met kleine aanpassingen écht een verschil gemaakt worden in beleving en smaak.

Toch zal deze plek voor veel mensen meer dan voldoende zijn voor een lunch die goed genoeg is, maar niet meer. Wat het eten betreft dan, want de speciale koffies zijn wel een aanrader!

17 maart 2018 beoordeeld

Je kan hier lekker en gezellig eten. Van een snelle snack tot een uitgebreid menu. Voor ieder wat wils. :)

Reizigers die Whatz Hap bekeken, bekeken ook

Beringen, Limburg Province

In Whatz Hap geweest? Deel je ervaringen!