“even een uitje, wat eten en toch nee....”
Beoordeling van Praatcafe de Roeland

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Praatcafe de Roeland
Geclassificeerd als nr. 10 van 14 Restaurants in Sint-Laureins
30 mei 2018 beoordeeld

We waren van plan om er iets te eten...doch enkel wat gedronken en voort gegaan. Deur voor en achteraan stond open, het waaide en werd frisser buiten, op het buitenterras was het niet te doen,maar ook binnen niet,en er zaten bovendien nog twee zatte dames aan de toog geen plaats voor een tête a tête dus....

9 november 2017 beoordeeld

het was een prachtige dag met veel zon en we dachten even wat te drinken op het terras hier.We hadden 1 voet binnen en zouden er direct al twee achteruit gezet hebben.Vrouw was zeer onaangenaam en zwaar wuivend met hand boven haar hoofd dat het terras haar tot daar zat en dus gesloten was.Met de beleefde opmerking dat we dan onze reis dan maar in het zonnetje buiten gingen verder zetten,kregen we als antwoord..doe dat kind!
Awel merci :)Hoe kan je nu hier een praatcafe van maken met zo'n verwaande ontvangst

22 oktober 2017 beoordeeld

Fantastische dorpskroeg met heerlijke bieren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hebben hier genoten van het rijke Belgische bierarsenaal.

20 september 2017 beoordeeld

Er is hier keuze uit heel veel biersoorten.Een terras vooraan en een heel groot achteraan in de tuin. Vriendelijke bediening door de bazin. Wij kozen een spaghetti in de menukaart aan 10,50€, maar bij de afrekening moesten wij 12.50€ betalen. Fout gedrukt was de commentaar! De spaghetti was voldoende, maar te weinig saus, en met water in het bord. Er was voldoende wit brood bij. De croque was goed, maar weinig groentjes.
Toch een aanrader!

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geboekt en vooraf besteld voor een groep van 16 personen. Helaas had men ons een halfuur eerder verwacht (fout bij de uitbater, zo blijkt uit de mail). Men was ontevreden en dat hebben we gemerkt. Onze borden werden op de tafel gezet nog voor we plaats genomen hadden, want die stonden al klaar en in de weg. Wie een warm gerecht besteld had, kreeg zijn eten 20 min na de rest. Er kon geen glimlach af, behalve dan bij de dienster. Dit ga ik niemand aanraden

Reizigers die Praatcafe de Roeland bekeken, bekeken ook

Sint-Laureins, Oost-Vlaanderen

In Praatcafe de Roeland geweest? Deel je ervaringen!