andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van 3 Bedroom Résidence & Spa

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

14 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Prachtig uitzicht!”
Beoordeeld op 15 juli 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

In eerste instantie (blijkbaar) een studio geboekt zonder balkon, gelukkig was er nog een studio vrij incl balkon waardoor we deze hebben kunnen overboeken tegen een niet geringe meerprijs, dat wel..
Studio is prima! Luxe keuken en badkamer en groot balkon met geweldig uitzicht! Iets meer privacy op de balkons zou wenselijk zijn.
Ontbijt alleen middels een box die elke ochtend tegen meerprijs wordt afgegeven maar is zeker geen meerwaarde. Zwembad is prima alleen jammer dat er geen bar is waar iets te drinken/ eten is ge krijgen. Weinig activiteit op het complex, wel diverse restaurants in het dorp dat overigens niet lopend te bereiken is; te ver.
Locatie is prima: goede uitvalsbasis om diverse dorpen en steden te bezoeken.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
18 jul 2017
Thank you so much for taking the time to review our apartments, we are also pleased you appreciated our complementary upgrade.

With regards to your breakfast issues, our apartments are self catering as sold and advertised.

In answer to your restaurant/bar availability, there is a snack/bar and restaurant on site for your daily poolside requirements + many restaurants/bars in short walking distance from the apartments, as we are based in the heart of Benodet.

Again though, we are so pleased you enjoyed your stay with us and the fantastic views, the quality of our complex and look forward to seeing you again.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren