“Echt een paradijs”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Bootjes van lokale vissers op het strand.
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Echt een paradijs”
Beoordeeld op 1 september 2019 voor een verblijf in juli 2019

Wij (4 personen) arriveerden op 23 juli op Taman Ayu en werden zeer gastvrij onthaald door de Nederlandse gastvrouwen Ria en Ingrid. De beide gastenverblijven zagen er zeer schoon en luxe uit. Mooie badkamer met buitendouche. De tuin zag eruit als een paradijs. Mooi zwembad met lekkere ligstoelen om af te koelen.
Het ligt op korte loopafstand van het strand met mooi rif.
Echt een aanrader. Een plaats om te relaxen na een dagje bezichtigen.

Datum van verblijf: juli 2019
3 sep 2019
Ha Miranda en familie, het was fijn im jullie op Taman Ayu te mogen ontvangen! Echt bijzonder!
Marian d
Schermer
“Oase”
Beoordeeld op 22 juli 2019 voor een verblijf in juli 2019

Wat een heerlijke, authentieke en ruime villa gelegen in een groene oase. We voelden ons welkom door de plek en de vriendelijke staf.
De slaapkamers zijn ruim en sfeervol. Ook de badkamer is groot met een heerlijke buitendouche. We hebben genoten van het zwembad, de veranda en het gezellige terras. Kortom: We komen zeker weer terug!

Datum van verblijf: juli 2019
23 jul 2019
Ha Marian, het was een feestje om jullie over de vloer te hebben!
Dank jullie wel voor jullie verblijf en we zien jullie graag weer!

Team Taman Ayu
Jolanda P
1 beoordeling
“Fantastisch verblijf op Taman Ayu”
Beoordeeld op 30 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Na de lange reis uit Nederland arriveerden we op Taman Ayu. Wat een fantastische ervaring was dit: een zeer gastvrije crew, een prachtige tuin, een heerlijk zwembad om in af te koelen en om bij te zonnen, heerlijk eten en hele fijne accomodities. De eerste avond maakten we toevallig de "volle maan ceremonie"  mee. Zo mooi om zoiets mee te mogen maken! In de om omgeving is er van alles te beleven. Taman Ayu jullie verdienen een dikke 10!!

Datum van verblijf: april 2019
30 apr 2019
Het was geweldig om de verschillende ceremonies rond deze volle maan, zoals de bruiloft, de crematies en de verjaardag van onze eigen huistempel, met jullie te kunnen vieren. En met jullie gewoon een paar buitengewoon fijne dagen met elkaar te ‘vieren’.
We hebben ervan genoten!
deverbree ...
Benschop, Nederland
1 beoordeling
“Prima verblijf met prachtige tuin en zeer prettig zwembad, ontzettend hartelijk ontvangst, goed vertoeven hier.”
Beoordeeld op 15 oktober 2018 voor een verblijf in juli 2018

Wij hebben hier heerlijk een aantal dagen vakantie gehouden, huis met prachtige tuin en fijn zwembad. Dichtbij zee en dichtbij dorp. Ontvangst is heel hartelijk. Je kan naast het ontbijt ook de avond maaltijd voor je laten verzorgen, een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
15 okt 2018
Het was super om jullie op Taman Ayu te mogen verwelkomen.
Dank jullie wel!
TWMPvanDa ...
Zuid-Holland, Nederland
2 beoordelingen
“‘5 sterren villa’ gevoel! Dus een ‘must go’ voor iedereen!”
Beoordeeld op 16 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Deze villa en hun zorgzame host zijn een aanrader voor iedereen! We verbleven een heerlijke week in hun fantastische hoofdverblijf. Deze villa is nog groter dan de foto’s doen lijken, met ook nog eens 3 comfortabele zit-veranda’s buiten. En een ruime zwembad met ligbedden. Er is dagelijks een grote, zeer gastvrije staf aanwezig. Lusi als chefkokkin zou ik zo voordragen voor een Michelinster. Helaas kwamen wij er te laat achter dat je bij haar ook kookworkshops kan aanvragen: dus doe dat vooral (en stuur mij dan m.n. de recepten van de bami goreng en ayam kare;-)

Op huppelafstand om de hoek ligt het strand, waar we een relaxte dolfijnenvaartoer met lokale visser en zijn boot maakten. De vrolijke, goedlachse Potok kleedde ons aan voor de Full Moon Ceremony tussen de lokale bevolking. Dat was ook mooi en heel bijzonder om mee te maken, dat het daar ook zo gemoedelijk aan toe gaat: kinderen mogen er gewoon tussendoor lopen, spelen, lachen enz.
We maakten een korte wandeling naar een plaatselijke waterval met een gids die veel wist te vertellen over de fauna. Onder de waterval heerlijke ‘gedouched en gezwommen’, dus trek je zwemkleding aan en neem een handdoek mee.

Overweeg vooral ook om, slechts 15 minuten hiervandaan, een dagvullende ‘koraalworkshop’ bij LINI te boeken (bv via airbnb ervaringen “Rebuilding Bali's coral reefs”. Een hoopgevend, mooi van/door/voor lokaal initiatief. Onze kids van 17 en 19 hebben er veel van opgestoken, koraal mogen helpen stekken en een betonnen ornament ervoor mogen maken. En tenslotte genoten van de snorkeltocht met gids o.a. langs de reeds geplaatste betonnen koraalornamenten van vorige bezoekers . Ze hadden nog nooit zo’n mooie onderwater wereld gezien, dus hoe onvoorstelbaar veel mooier was het toen het koraal nog wel helemaal intact was!

M.a.w. als we ooit terug naar Bali komen, dan boeken we zeker deze villa nogmaals!

Datum van verblijf: augustus 2018
19 aug 2018
Jullie zijn van harte welkom! En dan doen we ook de kookwirkshop’s van Lusi, in ieder geval van die heerlijke Bamie.
Sampai jumpa lagi
Bas T
“Top vakantie”
Beoordeeld op 11 februari 2018 voor een verblijf in januari 2018

Geweldige leuke vakantie, een aanrader voor iedereen. Om het echte Bali te ontdekken zit je hier goed. Voor ons een hele mooie herinnering en voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: januari 2018
13 feb 2018
Het was een feestje om jullie op Taman Ayu te mogen verwelkomen en jullie dit mooie deel van Bali te laten zien! Zeker voor herhaling vatbaar!
ahofstede ...
Den Haag, Nederland
1 beoordeling
“Geweldige ervaring: Bali en Taman Ayu!”
Beoordeeld op 21 mei 2017 voor een verblijf in april 2017

Villa Taman Ayu heeft een prachtig tropische tuin met een heerlijk zwembad. De vriendelijke Balinese staf verwent je iedere dag enorm. Wij hebben genoten van de heerlijke maaltijden, die Lucy op onze veranda serveerde.

We hebben ook een heerlijke massage gehad bij de bale bij het zwembad. Het is een leuke plek om wat uitstapjes te maken. Bijvoorbeeld, de locale markt, dat is een wereld op zich. Of de vissers op het strand, en ook de zonsopgang in een vissersbootje te beleven. Daarnaast de ArtZoo in Lovina, de GetGet-waterval en het vissersstadje Amed.

Kortom, een leuke plek om zorgeloos te genieten! Het was een geweldige ervaring om op Bali te zijn en om op zo'n mooie plek: Taman Ayu!

Datum van verblijf: april 2017
22 mei 2017
Wat heerlijk om te horen dat jullie zo'n fijne tijd op Bali en Taman Ayu hebben gehad! Het was genieten om jullie zo te zien genieten! We hopen jullie dan ook nog vaak bij ons te mogen verwelkomen.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren