4 weken geleden beoordeeld

Wat een leuke huisjes op een mooie plek! Wel wat afgelegen, maar daar krijg je een fantastisch uitzicht voor terug. Op een ruime veranda met voldoende zitplek is dat fijn te aanschouwen. Anna en Cees runnen deze plek met veel liefde. Qua accommodatie hadden wij pech: de airco was stuk, de stroom viel een ochtendje uit en we hadden 2 dagen geen warm water door de bewolking ("hoort erbij als je energieneutraal wilt zijn"). Achteraf vinden wij €140,- per nacht net buiten het hoogseizoen wel wat te prijzig, maar we hebben genoten.

Datum van verblijf: september 2019
Anna S, Eigenaar van Outdoor Glamping Hotel Finca Les Coves, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dankjewel voor jullie review! Fijn om te horen dat jullie genoten hebben. Wat betreft het warme water hebben jullie ons wel aan het denken gezet; we gaan kijken of het mogelijk is om een back-up geiser te installeren, zodat er ook op bewolkte dagen warm water is. Jullie hebben helemaal gelijk, dat is een vereiste! Nogmaals, dan voor jullie feedback.

Beoordeeld op 9 augustus 2019

Een meer dan prima week doorgebracht op Finca Les Coves, in één van de nieuwe puntwoningen. De Finca is mooi gelegen, ruim opgezet en biedt meer dan voldoende privacy bij de resp. verblijven maar gezelligheid en een praatje zijn zo gevonden bij het zwembad. Huisje meer dan oké, groot terras, mooi gelegen, alles wat je nodig hebt, BBQ, hangmat, lekker ligstoelen en dus geen Blokker plastic.
De Finca zelf ook meer dan oké, je ziet dat men er een hoop tijd en moeite insteekt. Echt leuk om heen te gaan, zeker met kids. Op een half uurtje rijden zit je op het strand, genoeg te doen in de omgeving, tips bij Anna en Cees verkrijgbaar. Avondje met de andere gasten was ook top, al met al een must-go-to!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Enorm genoten van ons verblijf op de finca!
Anna en Cees zijn de perfecte hosts. Prachtige locatie, voldoende ruimte tussen de verschillende verblijven, fijn zwembad en een perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes! En een grote plus, enkele dagen per week heerlijke veggie maaltijden die met liefde worden klaargemaakt!
Een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 mei 2019 via mobiele applicatie

Deze plek is echt fantastisch om met vrienden of gezinnen naar toe te gaan! Het ligt heel mooi in de bergen en alle plekken hebben een super mooi uitzicht. Wij zaten in Carcasol. Een leuk huis, met een heerlijk dakterras, BBQ en tafel buiten! De bedden slapen prima en alles zit erop! Vanaf dit huis loop je in een paar minuten naar het zwembad (het is wel een klimmetje terug). De honden en varkens zijn ontzettend lief! Het zwembad is heerlijk (zonder chloor)! Anna en Cees hebben veel leuke tips voor de omgeving, om te eten en hiken! Hele enthousiaste leuke mensen die echt genieten als jij ook geniet!
Kortom; echt een aanrader!! Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 24 april 2019

Voor het eerst met onze dochter van bijna twee op vakantie naar het buitenland. Dat was voor mij als moeder toch wel even spannend. Maar wat een geweldige ervaring is het geweest, mede dankzij deze prachtige plek en de gastvrijheid van Cees en Anna. Wij hadden de Casa el Caracol twee weken tot onze beschikking. Heerlijk, knus huisje met (het moet gezegd) hele fijne bedden! Vooral op het fijne terras hebben we vaak gezamenlijk gezeten, mijn man en ik allebei in een boek en onze dochter in de weer met haar pop en een teiltje water. Ook de buitenkeuken is goed gebruikt en het gezellige houtkacheltje was een uitkomst in de toch nog wat koele nachten begin april. Onze dochter wilde iedere dag wel even langs bij de hondjes en de 'vakkentjes'. De drie honden van Cees en Anna zijn ontzettend lieve beesten en de varkentjes Pip en Loulou zijn zo snoezig om te zien. In de ochtend hebben we regelmatig heerlijke yoga-sessies kunnen volgen met een prachtig uitzicht. Rondom de Finca zijn er leuke hike-routes te vinden. Het dorpje Villa Joyosa is een enorme aanrader, de magische waterval bij El Salt is absoluut een bezoekje waard maar vooral Cees en Anna wil ik graag in het zonnetje zetten. Zo'n lief, gezellig, oprecht en benaderbaar stel. Cees stond direct klaar met een gaskachel toen we aangaven het toch een beetje fris te vinden in de nacht en Anna ging met alle liefde met ons mee naar de huisartsenpost toen onze dochter wat gezondheidsklachten kreeg. En dan hebben ze ons ook nog verwend met een heerlijke drie-gangen-lunch. Voor onze een eerste vakantie als gezin om nooit te vergeten. En we komen absoluut nog eens terug. <3

Datum van verblijf: april 2019