“Erg leuk.”

Keukens: Deli, Frans, Marokkaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje leuk aangekleed. Goede sneĺle service kleine kaart maar wel verse producten. Erg vriendelijke eigenaar.

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer, lekker eten, vriendelijk personeel. De honden en katten mogen hier rondlopen, onze kinderen vonden dat erg leuk. Voor herhaling vatbaar.

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Ik had de gegrilde kip met aardappelen uit de oven. En mijn zoon de lasagna. Erg lekker maar simpel. De flan en chocolade fugde waren overheerlijk. Als je niet van katten en honden houdt moet je deze plek vermijden. Een kat was wel weg opdringerig.
Het interieur is gezellig.

22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Relaxte sfeer en een zeer gevarieerd menu tegen een hele goede prijs.
We hebben de tajine kefta gekozen en vooraf wat tzatziki. Heerlijk!

De dames, de eigenaresses vangnet restaurant maken de sfeer compleet.
Ben je in Taghazout, ga erheen!

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten op een groenovergoten terras. 3 gangen naar keuze voor 98 Dhm/minder dan 10 euro. Lekker brood met olie van het huis. Tzaziki was goed (verwacht geen Griekse stijl), vis van de dag en Vega lasagne prima. Bediening erg aardig.

Reizigers die Dar Joséphine bekeken, bekeken ook

Taghazout, Souss-Massa-Daraâ

In Dar Joséphine geweest? Deel je ervaringen!