28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer is uitstekend proper. Niks op aan te merken. Heel vriendelijk en zeer proper. Eten heel lekker. Animatie team zeer goed. Activiteiten heel goed
Speciale avonden steeds leuk uitgewerkt
Leuk dat je 24 op 24 kan eten en drinken

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hele hotel is geweldig en het eten is voortreffelijk. Het animatie team is geweldig. De kamers zijn goed en worden heel goed gepoetst. Met een zin gewoon geweldig. We komen zeker nog eens terug...

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

100 procent goed, goede ontvangst, heerlijke keuken, animatie gaat er voor se volle 100 procent voor, vriendelijk personeel meer dan genoeg variatie ook met vriendin reizen is een ontspanning, ze doen er alles aan om het aangenaam te maken voor hun klanten

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel. Het personeel laat je welkom voelen, al spreken sommige haast geen Engels. Hotel is goed verzorgd en onderhouden. Een klein puntje was de kamer. Met het stapelbed erin was er weinig ruimte voor ons babybedje. Was wel snel opgelost door wat meubilair te verwijderen.
Entertainment team was super!
Zwembad met bedjes schoon en lekker. Eten was prima, ondanks dat het rustig was, was alles open en kwamen we niets te kort. Zeker een aanrader dit hotel!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel mooi en schoon. Helaas te weinig muziek op de dag bij zwembaden. Animatie team leuk en gezellig vooral Halil doet het erg leuk met buikdans en houd de stemming erin. Eten voortreffelijk. Iedereen vriendelijk kunnen alleen geen Engels. Kortom we hebben erg genoten

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner