Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 180
Volledig restitueerbaar voor 29-09-23
Hotels.com
US$ 174
Volledig restitueerbaar voor 30-09-23
Word beloond met One Key
Expedia.com
US$ 174
Volledig restitueerbaar voor 30-09-23
Word beloond met One Key
PricelineUS$ 180
Orbitz.comUS$ 174
Trip.comUS$ 173
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (698)
Beoordelingen filteren
698 resultaten
Waardering van reizigers
304
241
83
55
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
304
241
83
55
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 698 beoordelingen
Beoordeeld op 23 oktober 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben dit weekend genoten van een geweldig verblijf bij de Echoput.
Wij hebben de eerste dag E-bikes gehuurd bij het hotel. Ze hebben een beperkt aantal E-bikes (wel genoeg normale fietsen). Wij hebben ze daarom al vantevoren gereserveerd.
Heerlijk genoten van de fiets tocht door de bossen. Onderweg nog een bezoek gebracht aan de Apenheul en Paleis het Loo.
Het hotel ligt op een top locatie midden in de bossen.
De dag afsluiten in het restaurant van het hotel is echt een cadeautje. Wij hebben mogen genieten van een 5 gangen menu.
Complimenten aan de gastheer. De vriendelijke, enthousiaste meneer heeft onze avond compleet gemaakt.
De avond beginnen met verschillende amuse’s van het huis en een heerlijke bubbel. Bij elk gerecht had de meneer een hele leuke uitleg. We voelden ons echt thuis.
De volgende ochtend hebben we nog gebruik gemaakt van het zwembad en sauna. Ook hier over waren we verrast. Heel netjes en schoon. Een echt wellness gevoel.
Daarna lekker genoten van het ontbijt. Hier hebben we ook niks op aan te merken.
Kortom. Zeker een aanraden voor een weekendje gegarandeerd genieten.

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Paula S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 22 oktober 2022

Teleurstellend. Prachtige locatie, maar restaurant vergane glorie. Diner prima, maar zeker niet bijzonder. Wijnen idem, ok maar niet bijzonder. Kamer ok, niet bijzonder. We kwamen om 10.15 bij het ontbijt, geen personeel te vinden, alles vies, eenvoudig buffet als een zwijnenstal achtergelaten. Na heerlijke wandeling bij het Loo om 15.30 terug in het hotel aangekomen, bleek de kamer nog niet schoongemaakt. Dit is absoluut geen 5 sterren ervaring. Ik zou liever een goede van der Valk aanbevelen. Echt jammer, dit was vroeger een mooi hotel.

Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Marguerite V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 26 augustus 2022

"Wijn-spijs combinaties van het hoogste niveau" zegt de website. In werkelijkheid teleurstellende gerechten en dito wijnen. Taai stukje kalfsvlees en chewy geitenvlees. Een gerechtje van gemalen mais te simpel voor woorden, en een onbegrijpelijk zoetig dessert met bleekselderij. Onze borden gingen ongeleegd retour. De met veel blabla aangekondigde wijnsuggesties ook bijzonder slecht en allesbehalve een traktatie. En dan de zogenaamde airco op de kamer (op alles websites bewust aangegeven!). ZE HEBBEN GEEN AIRCO ! Dit adres heet in de volksmond een "tourist trap". Niet gaan dus, want ook nog eens veel te duur voor wat het is.

Kamertip: Hoewel bewust wél aangegeven als faciliteit: ZE HEBBEN GEEN AIRCO !
Datum van verblijf: augustus 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank josk752
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 21 augustus 2022 via mobiele applicatie

Wij zijn voor de tweede keer bij de Echoput. De vorige keer was onze kamer niet goed schoongemaakt. Er lagen nog haren en het was erg stoffig. Aangezien het hotel een fantastische ligging heeft hebben wij besloten om nogmaals de Echoput te boeken.
Deze keer was de suite schoon, echter was de airconditioning kapot. In de ochtend zijn we na een heerlijke ochtendrun aangeschoven bij het ontbijt. Het was 9.30. Er was geen normale groene thee. Het bruine brood was op evenals alle zoetwaren. De vriendelijke dames van de keuken vertelden dat ze hagelslag en chocoladepasta hadden besteld, maar dat het niet was geleverd. Het bruine brood was niet op tijd uit de vriezer gehaald, dus daarom was er alleen wit brood. We besloten om dan maar een omelet te bestellen met kaas en groente. Dit zou minimaal 20 minuten duren, omdat het een chaos was in de keuken. Wij vonden het niet erg om te wachten. Na een half uurtje kwam de dame de omelet brengen. Helaas zonder groente, want die waren ook niet in de keuken te vinden……..

Kamertip: Verwacht geen 5 sterren hotel, maar een matige 4. Dan voldoet het aan de verwachtingen.
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank comie2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 10 mei 2022 via mobiele applicatie

Alles wat mis kon gaan bij een restaurant is daar gebeurd. Slecht opgeleide personeel(de serveersters)
Zure soep bij kindermenu;
Kipnuggets wat pittig is voor kindermenu,
En wat belachelijk is dat we 5 gangendinner arrangement hadden geboekt maar we kregen dus 4 gangen AMUSE menu , alles waren super klein en de ene verdwaalde gang menu was bleven liggen in de keuken!!!!! Zo sloedig!!!

Voor de totale plaatje zou ik een cijfer 2 geven van een schaal 1-10 (10 is de beste)

Maar helaas….. ik zou voor deze Echoput niet AANraden naar vrienden noch familie.

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank ol1v1a77
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel de Echoput, Overig van Hotel de Echoput, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2022

Beste Olivia,

Wij betreuren het om te lezen dat uw diner niet is geweest waar u op had gehoopt. Over het bovenstaande hebben wij samen persoonlijk contact gehad afgelopen week en wij vinden het erg jammer om dit te lezen.

U gaf aan dat de soep zuur was, echter heeft het cèpes soepje een wat geprononceerdere smaak en is dit helaas niet bij uw dochtertje in de smaak gevallen. Wel fijn dat uw partner nog van deze soep heeft genoten. Vervelend om te lezen dat de nuggets te pittig waren. Onze gastheer heeft direct naar een andere optie gekeken en ter vervanging van het soepje een komkommersalade aangeboden, samen met een ander hoofdgerecht en dessert. Wij vonden het fijn om te zien dat ze hiervan gesmuld heeft en dit wel beviel!

Betreffende het diner van u en uw partner, wij serveren in ons gastronomische restaurant geen ‘amuse’ menu. Wij hebben u ons reguliere 4-gangendiner geserveerd bestaande uit een voor-, tussen-, hoofd- en nagerecht. Het klopt dat u 4-gangen geserveerd heeft gekregen terwijl u 5-gangen gereserveerd had. Nogmaals onze excuses hiervoor. Onze gastheer heeft u daarom een extra kaasplankje aangeboden, maar dit was niet meer gewenst. Twee gangen hebben wij daarom op de rekening gecorrigeerd. Wij zijn ons ervan bewust dat dit natuurlijk niets meer veranderd aan het diner dat u bij ons heeft gehad en daarom hebben wij deze week hiervoor ook een passende oplossing aangeboden.

Ik wens u nog een hele fijne week toe en mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd direct bereiken om het nogmaals door te spreken mochten er nog onduidelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,
Team – Hotel de Echoput

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken