“Gezellig ”
Beoordeling van Le Lapin Sauté

Le Lapin Sauté
Geclassificeerd als nr. 35 van 1.650 Restaurants in Quebec
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In Petit-Champlain heb je heel veel leuke restaurantjes. Natuurlijk zijn ze wel een beetje toeristisch maar daarom niet minder sfeervol en gezellig. Dit is echt een leuk tentje, waar we een heerlijke huisgemaakte frambozenlimonade hebben gedronken. Dat we een serveerster troffen met Nederlandse roots die graag haar moedertaal met ons wilde spreken was een leuke bonus.

Datum van bezoek: juni 2017

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Terras ziet er al heel gezellig uit, helaas regende het dus we mochten naar binnen.

Lekker gegeten, originele kaart, leuke sfeer en personeel is erg vriendelijk!

Tafeltjes staan wel dicht op elkaar, logisch want het is een klein tentje maar toch niet altijd prettig.

Wij zouden nog een keer gaan.

Datum van bezoek: september 2016
24 juni 2016 beoordeeld

We gaan niet graag op restaurant in het toeristische centrum, maar op aanraden van ons hotel en na het lezen van alle positieve beoordeling op tripadvisor maakten we een uitzondering. En daar hebben we geen spijt van gehad. Een table d'hôte genomen, met voorgerecht en dessert dus en we hebben van begin tot einde gesmuld. Al was de moelleux geen echte zoals het hoort, maar van smaak niets op aan te merken.

Datum van bezoek: juni 2016
14 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt in een gezellige straatje van old town quebec city. Van binnen is het klein maar wel leuk ingericht. De gerechten waren niet duur. Ik had konijnen stoofpot in pasteideeg, wat erg goed smaakte. Zal dit restaurant zeker aanraden.

Datum van bezoek: september 2015
1 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke atmosfeer, zowel binnen als buiten (verwarmd terras). Bediening is erg vriendelijk. Het eten is okee, maar niet bijzonder. De grilled beef die we hadden besteld was niet heel mals. Uitgebreide wijnkaart.

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die Le Lapin Sauté bekeken, bekeken ook

In Le Lapin Sauté geweest? Deel je ervaringen!