Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.724)
Beoordelingen filteren
1.724 resultaten
Waardering van reizigers
678
622
280
98
46
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
678
622
280
98
46
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.724 beoordelingen
22 september 2013 beoordeeld

Na 3 weken toeren in Quebec sloten we onze reis af in dit protserig hotel. Het begon al meteen goed de kamer was nog niet vrij. Parkeren kost je 23 CAD per dag en Wifi 16 + taksen.
Het deurslot van onze kamer was heel moeilijk te openen. De kamer zelf een donker kot 2 piepkleine ramen aan een straat met heel veel nachtlawaai en slecht geïsoleerde ramen. Eind september geen verwarming. Geen glazen in de badkamer, de haardroger werkte niet.
We zagen tijdens onze reis veel betere hotels voor veel minder geld. De poetsvrouw kwam op dag 2 om 17 u vragen of ze mocht poetsen .

Kamertip: blijf daar weg !
  • Verbleef: september 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Johan P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 juni 2011 beoordeeld

we verbleven hier met een belgische groep begin juni voor 2 nachten als afsluiter van onze reis aan Oostkust Canada. eindelijk hadden we geluk met onze kamer hier. voldoende ruim, L vormig, 2 grote bedden, bureautje, kast, 2 ramen die deels open konden met zicht op straat. badkamer aan de kleine kant maar in orde. koffiefacilteiten. ontbijtbuffet s ochtends eindelijk met ruim buffet en voldoende keuze.
andere mensen uit onze groep waren minder gelukkig en kregen een vrij smalle/llange kamer toegewezen met klein raam; dit zijn vermoedelijk die "europese" kamers ?!

  • Verbleef: juni 2011, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank reny641772
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
26 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Johanne C, Responsable commercial van Hotel Chateau Laurier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Johanne C, Responsable commercial van Hotel Chateau Laurier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Johanne C, Responsable commercial van Hotel Chateau Laurier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken