Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier twee nachten geweest tijdens onze rondreis Amerika/ Canada. Een van de betere hotels. De kamer met twee kingsize bedden die heerlijk lagen. Ontbijt was prima , voldoende keus. Personeel ook niets op aan te merken. De receptioniste bij het inchecken gaf ons zeer veel tips om te doen en om te eten, ligging direct in het oude stadsdeel maakt dat dit hotel echt een aanrader is

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 19 juli 2017

Dit is een mooi hotel, perfect gelegen in het centrum van Québec. Het personeel vonden wij echter niet vriendelijk en bij momenten hautain (de persoon van de valetparking daarentegen was wel vriendelijk). Leuk was wel de ontbijtshop bij de ingang.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft het allemaal: ligging, nette en ruime kamers, professioneel personeel, goed ontbijt tegen democratische prijzen, spa en zwembad,... De parking is on vergelijking met andere steden betaalbaar én bovendien met valet-regeling. Zeker aan te raden als je Québec bezoekt!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

Aan de prijs voor een nacht maar wel een hele goede locatie. Om de hoek stap je direct Vieux Quebec in. Ideaal.

Mooi hotel, te weinig liften voor het aantal kamers dus je staat vaak lang te wachten.
Trappen zijn niet beschikbaar dus je moet wachten. Niet alle kamers bereikbaar met de lift want dan kom je onderweg alsnog een trapje tegen waar je alsnog met koffers moet sjouwen.

Receptie ligt op eerste etage waar ook geen lift heen is. De koffers wordt je mee geholpen maar niet heel praktisch als je bijvoorbeeld minder goed te been bent.

Ontbijt aan dure kant, zwembad klein maar wel goed georganiseerd.

Al met al, fijn hotel, mooie locatie maar wel aan de prijs.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 13 september 2015 via mobiele applicatie

Het hotel beschikt over een ondergrondse parking met valet-service. Je kan niet zelf je auto parkeren. Dit was in het begin even wennen maar de service is fantastisch en kostte niet meer dan sommige standaard tarieven voor parkings op onze reis. De kamer was mooi aangekleed, het personeel zeer vriendelijk en professioneel. En qua locatie fantastisch! Gemakkelijk te bereiken met de wagen maar toch achter de hoek van het autoluwe stadsgedeelte. Een aanrader!

Datum van verblijf: september 2015