Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.460)
Beoordelingen filteren
2.460 resultaten
Waardering van reizigers
575
885
579
276
145
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
575
885
579
276
145
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.460 beoordelingen
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Centrale ligging dichtbij restaurants en bezienswaardigheden.
Grote kamer met mooi uitzicht, goede bedden
Ruime badkamer met alle faciliteiten
Snelle WiFi
Mooi zwembad met 2 jacuzzi’s
Restaurant op bovenverdieping is duur, wel leuk.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank AnnVDB2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geneviève M, Public Relations Manager van Hôtel Le Concorde Québec, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018
Google-vertaling

First of all, we would like to precise that we are not fluent in Dutch, so we will answer you back in English. We apologize and we hope we can understand each other properly. Thank you for this great review on TripAdvisor ! We are truly happy to read that your stay with us was a success and that the view from our hotel impressed you ! We hope to welcome you again soon, Jean-David R.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Hoog boven Quebec kun je een goede lunch nemen tegen een schappelijke prijs. De bediening is perfect en binnen 72 minuten heb je alle windhoeken van Quebec gezien zonder dat je van stoel gewisseld hebt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank pmj1947
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geneviève M, Public Relations Manager van Hôtel Le Concorde Québec, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2017
Google-vertaling

First, we would like to apologize for answering your review in English. As we are not fluent in Dutch, we had to use a translator tool in order to understand your comments. We hope we could understand each other.
Thank you so much for taking the time to review our hotel on Trip Advisor, we are really happy to read that you fully enjoyed your stay with us. It pleases us to read that you enjoyed your experience at our revolving restaurant and that you appreciated the unique view offered on the city! Once again, thank you for your comments, we always liked to receive feedback from our guests, especially when it is that positive! We are looking forward to welcome you again soon! Best regards, Mélissa B.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een goede ligging in centrum Quebec, je bent snel in Vieux-Quebec en aan de waterkant. Veel restaurants en bars vlakbij.
Mooie en propere kamers met leuk uitzicht op de stad en de rivier.
Wifi werkte spijtig genoeg amper in de kamer, in de gangen ging het redelijk. Dit was een groot minpunt.
Zwembad is overroepen en kan druk zijn.
Parking is ondergronds en veilig, wel niet goedkoop ( 24 cad per nacht).
Al bij al een leuk hotel in centrum van Quebec.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ThijsW90
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TommyBernier1, Public Relations Manager van Hôtel Le Concorde Québec, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

First, we have to tell you that we are not fluent in Dutch. We used a translation tool to make sure to understand your message correctly. We apologize in advance for answering in English, we hope we can understand each other properly.

Thank you so much for taking a few minutes of your time to review our hotel on Trip Advisor. First of all, it is true that we are perfectly located in the heart of the Old Quebec, near several popular attractions and good restaurants, to the delight of our customers. We are pleased to read that you enjoyed it. Moreover, we are glad to read that your room has fully met your expectations and that you enjoyed the magnificent view offered on the city and the St. Lawrence River from your room! On the other hand, we would like to advise you that we are actually working to better our WiFi as we truly understand the importance of an efficient connexion. We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding.

Once again, thank you for your comments. We hope to welcome you again soon. Best regards, Mélissa B.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt centraal in het centrum van quebec met aan de ene kant de restaurantjes en aan de andere kant het mooie park. De entree van het hotel vind ik een beetje vergane glorie zou veel mooier kunnen het is toch het aangezicht. S'ochtends beneden ontbeten buffet wij waren aan de late kant maar ik vond het nou niet erg geweldig. De dag erna bovenin het hotel gegeten. Echt leuk om te doen. De kinderen vonden het leuk dat de verdieping draaide. En ook een goed ontbijt met vriendelijke bediening!

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank mariejozev
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TommyBernier1, Responsable des relations publiques van Hôtel Le Concorde Québec, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017
Google-vertaling

First, we would like to apologize for answering your review in English. As we are not fluent in Dutch, we used a translation tool in order to understand your review. We are sorry in advance if we do not answer all of your comments.

We thank you for taking the time to share your recent family experience with us on TripAdvisor. It is nice to read that, overall, you liked your stay with us. It is true that the hotel is perfectly located in the heart of the old town nearby many restaurants, bars and major attractions of the City. We are happy you liked this aspect. We take note of your comment about the hall we will transfer them to the hotel direction. We thank you for your good words concerning the service and the food! It would be a pleasure to welcome you again soon!

Best regards, Marie-Pier R.D.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2017

Prima gelegen op wandelafstand van de oude stad. Schitterend uitzicht vanuit de kamers (ik was op 12° verdieping). De kamers en badkamer zijn ruim en schoon maar hoeven dringend gerenoveerd te worden. Gat in het tapijt, krassen in het meubilair, gebarsten lavabo, één venster ondoorzichtbaar wegens damp in dubbele ruit, afbladderende plafondverf in de badkamer, ...
Het draaiende restaurant helemaal bovenaan is een must voor elke bezoeker, zeker 's avonds (tijdig reserveren).

Datum van verblijf: mei 2017
Bedank janvandevelde2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TommyBernier1, Public Relations Manager van Hôtel Le Concorde Québec, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2017
Google-vertaling

First, we would like to apologize for answering your review in English. As we are not fluent in Dutch, we used a translator tool in order to understand your comments. We are sorry if we do not respond to all of them.

Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We are truly happy to read that you were satisfied with our hotel’s location and the view offered by your room and restaurant. Indeed, our rooftop rotating restaurant is really appreciated by all of our clients! However, we are sorry if your room did not meet your expectations. We are currently remodeling all our rooms but since we have 406 of them, we must proceed floor by floor. It is possible that you were in a room that has not been renovated yet. Next time, you can ask for a newer room during your reservation, if some are available, it will be a pleasure to book your stay in one of those! We really hope to see you again to show you a better experience. Thank you for your time and hoping to see you back again soon, Marion T.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken