Beoordeeld op 29 september 2017

zeer mooi uitzicht, prima service, vriendelijk en behulpzaam personeel; valetservice (wel nodig); dichtbij mooi oud centrum via funiculaire. Verschillende bars en restaurants van hoge kwaliteit en originele boetieks en zelfs een klein museum. Authentiek interieur, hotelhond. uitgebreid ontbijtbuffet: zeker de broodpudding proberen!!

Datum van verblijf: september 2017
Patricia C, Front Office Manager van Fairmont Le Chateau Frontenac, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2017

Dear Muriel40,

We are so delighted you enjoyed your recent stay and specifically the service provided by our staff. We are glad you enjoyed the bread pudding at the Dufferin during breakfast! Again, thank you for this great feedback and sharing it with us. We hope to welcome you again in a near future.

Sincerely,

Patricia Carré
Rooms division director

Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

wow wat groot. ruim 600 kamers, diverse eetgelegenheden in huis. mooi zwembad op de zesde. centraal in Quebec gelegen, je kunt er letterlijk niet omheen. allen jammer van de slechte wifi, zeg maar geen op de kamer. een no go dezer dagen.

Reistype: Reisde alleen
Patricia C, Front Office Manager van Fairmont Le Chateau Frontenac, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2017

Dear Reinier v,

Thank you for sharing feedback. It is very valuable to us as it will assist in improving our offering and deliver a memorable experience for each guest. We hope to have the pleasure of welcoming you again.

Best regards,

Patricia Carre
Front Office Manager

Beoordeeld op 7 september 2017

Fantastische ligging in het centrum van het oude Quebec.
Het prachtige gebouw en karakteristiek hotel ademt nog steeds de romantiek en nostalgie van een rijk verleden.
Super sfeer, en vriendelijk personeel!
Goed onderhouden kamers, erg gastgericht en denken goed met je mee.
Iedere dag een heerlijk schone kamer en een fris bed. Pure luxe.
Aan Mariam heel erg bedankt voor je altijd vriendelijke hulp servicegerichtheid.
Kortom een historisch hotel, nog steeds in "OPTIMA FORMA",
hoop volgend jaar zeker terug te komen!

PeterV.

• Reistype: Reisde voor zaken
Patricia C, Front Office Manager van Fairmont Le Chateau Frontenac, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2017

Dear PeterVSky,

Thank you for this great feedback, we are delighted you had such a fabulous time at our property. We pride ourselves on creating unique and personal experiences for each one of our guests. I will be sharing your wonderful comments with our teams and specifically Mariam. Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to your next visit.

Best regards,

Patricia Carre
Front Office Manager

Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Schitterend 5 sterrenhotel met meer dan 600 kamers. Ondanks de grootte toch een persoonlijke service. Gelegen in zeer mooie buurt met winkeltjes en restaurantjes. Mooi binnenzwembad met ligzetels buiten op een mooi dakterras. Ontbijtbuffet van hoog niveau. Alleen al lokatie maakt logeren in dit hotel tot een onvergetelijke ervaring.

Datum van verblijf: juli 2017
Patricia C, Front Office Manager van Fairmont Le Chateau Frontenac, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Dear Bjorn S,

Thank you for the fantastic feedback! We will share it with the team and we hope to see you again.

Sincerely,

Patricia Carré
Director of rooms

Beoordeeld op 18 oktober 2016

wij hebben fijne dagen gehad in deze knappe stad. Chateau Frontenac is een must voor wie in de stad komt. Leuke bar, gezellig en vriendelijk. Enkel de prijs is hoog.
toch doen......en wat een uitzicht over het groene canada.
centraal gelegen om de omgeving te bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2016