“Hier wordt ik enthousiast van”
Beoordeling van Wienstein & Gavino's

Wienstein & Gavino's
Reserveren met OpenTable
Wienstein & Gavino's is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 243 van 6.224 Restaurants in Montreal
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centre-Ville (Downtown)
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met jetlag hier (dus voor ons) midden in de nacht gegeten : heel erg gezellig druk met grote groepen van alle leeftijden, muziek en lekker Italiaans eten. Heel erg prettige bediening, als we beter geacclimatiseerd zijn gaan we hier echt eten, aanrader!!

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans gegeten bij Wienstein & Gavino's. Wijn was zeer goed en echt Italiaans, alleen de ruimte is erg rumoerig.

27 mei 2017 beoordeeld

het Weinstein & Gavino's restaurant is een gezellig pastarestaurant in de uitgaansstraat van Montreal. Opgewekte bediening en redelijk betaalbaar.

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lokatie op Crescent Street, gezellige bar om aan plaats te nemen en zonder twijfel de lekkerste Osso Bucco ooit gegeten. Speciaal daarom schuif ik elke keer weer aan als ik in Montreal ben.

30 juni 2016 beoordeeld

Prima anti-pasta zoals bruchetta. Hoofdgerechten variëren van pizza, pasta tot kalfsvlees. Snelle bediening en goede sfeer.

Reizigers die Wienstein & Gavino's bekeken, bekeken ook

In Wienstein & Gavino's geweest? Deel je ervaringen!