“Goed Italiaans in gezellig restaurant”
Beoordeling van Wienstein & Gavino's

Wienstein & Gavino's
Reserveren met OpenTable
Wienstein & Gavino's is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 71 van 5.948 Restaurants in Montreal
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centre-Ville (Downtown)
30 juni 2016 beoordeeld

Prima anti-pasta zoals bruchetta. Hoofdgerechten variëren van pizza, pasta tot kalfsvlees. Snelle bediening en goede sfeer.

7 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist met een collega bij dit restaurant gegeten om de overheerlijke Osso Bucco nogmaals te proeven. We zijn niet teleurgesteld! Heerlijk mals vlees op bedje van verse pasta. Absoluut een aanrader als je in Montreal bent.

10 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant bevindt zich in een straat met een gezellige sfeer. Buiten zat het helemaal vol. De muziek stond erg hard waardoor je elkaar amper verstaat. Het eten was prima, niet slecht. We hadden pasta, pizza en zalm genomen. Allemaal smaakten ze goed, maar niet bijzonder. Service was ook prima.

25 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk risotto gegeten bij w&g. Zeer vriendelijk bediening. Wij zijn zeker geen kleine eters, maar deze porties zijn zeer ruim. Voor het perfecte staat de muziek net iets te hard. Maar het past wel weer bij de uitstraling van het restaurant/café. Mooie inrichting en groter dan de buitenkant doet vermoeden. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

10 september 2014 beoordeeld

Met een grote groep van 40 man gegeten. Was allemaal prima geregeld. Allemaal tegelijk ons eten. Is een groot restaurant prima en goed ingericht met een grote eet verdieping. Je kan hier een prima steak scoren. Gelegen aan een leuke stripe met allemaal restaurantjes

• Sfeer

Reizigers die Wienstein & Gavino's bekeken, bekeken ook

In Wienstein & Gavino's geweest? Deel je ervaringen!