Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, veel gangen en wat ouderwets qua sfeer maar prettig personeel dat ook goed Engels sprak. Met 2 pubers fijn om twee slaapkamers plus kitchenette en woondeel te hebben. Badkamer krap voor ons lange Hollanders. Ontbijt eenvoudig maar okee. We misten kaas of vleeswaren en een eitje maar op zich voldoende mogelijk qua keuze. Parkeren deden wij op parkeerterrein even verderop ivm flinke SUV huurauto. Wel betaald maar even duur als in garage hotel.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 juni 2017

De stad Montreal is nu niet bepaald de meest aantrekkelijke stad van Canada, maar als je er dan toch moet zijn is de locatie en de behulpzaamheid van dit hotel en zijn personeel erg goed te noemen!

De kamers zijn wat "outdated" en sfeerloos, net als de ontbijtruimte. Er is helaas geen fitness aanwezig en de Wifi is ook zeker niet heel erg goed te noemen. Het parkeren is mogelijk echter lastig, zeker omdat de halve stad open ligt.

Een prima hotel dus kwa locatie, maar er is wel werk aan de winkel

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

Goede buurt, betaalde parkeergelegenheid en ok kamers. Lekkere bedden, maar kitchenette stelt niets voor. Gratis ontbijt is simpel, maar handig voor eerste kop koffie en een boterham. Montréal is wel geweldig! En goed te doen vanuit het hotel. Dichtbij metro en openbare fietsen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 26 december 2015

Vriendelijk personeel. Redelijk apartementje met keuken, voorkamer en slaapkamer. Bleven met zijn tweeen op de kamer, 1 op bed en de ander op de slaapbank. Slaapbank lag niet heel comfortabel. Verder was het schoon en goed gelegen, vlak bij old montreal, metro station Berri-UQAM en rue-saint catherine. Ervaren als een hotel vanwaar uit veel bezienswaardigheden te voet kunnen worden bezocht, als er geen fysieke ongemakken zijn.

Verder was het opvallend dat het hotel direct na de boeking het totale kamerbedrag in rekening bracht (dit stond echter wel aangegeven in de kleine lettertjes, maar goed). Verder i.v.m. andere hotels/apartementen in Montreal redelijk geprijst rond F1 grand prix weekend.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 25 juni 2014

Ik had een klein appartementje met keuken. Daar heb ik niet echt gebruik van gemaakt, maar de koelkast was toch wel heel handig. Geen groot hotel, maar vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt, bij de prijs inbegrepen, is niet heel uitgebreid, maar je hoeft ook zeker geen honger te hebben als je de deur uit gaat. Metro is om de hoek, maar het centrum is op loopafstand.

Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde alleen