Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.206)
Beoordelingen filteren
1.206 resultaten
Waardering van reizigers
293
448
299
108
58
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
293
448
299
108
58
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.206 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 17 juli 2011

We hadden hier onlangs 2 kamers en terwijl de locatie uitstekend is, is het hotel al een aantal jaren aan renovatie toe.
Deurposten afgebroken, donkere gangen en de badkamers voelen gewoon versleten aan.
We hebben in vele Holiday Inn Express hotels in de VS en Europa verbleven en deze verkeert in de slechtste vorm van elk van hen.
De ontbijtzaal was geweldig maar werd gewoon overspoeld met mensen.
Een echte uitdaging om een tafel voor 3 te vinden.
Het ergste van alles was dat het onmogelijk was om er achter te komen hoe de kamertemperatuur in te stellen was en ons verzoek op de eerste dag om de rammelende airconditioner te stoppen werd genegeerd.
Het was een echte ergernis.

Bedank bills_pix
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Minh N, Front Office Manager van Hotel Faubourg Montreal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Minh N, Front Office Manager van Hotel Faubourg Montreal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Minh N, Front Office Manager van Hotel Faubourg Montreal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Minh N, Front Office Manager van Hotel Faubourg Montreal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken