Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.639)
Beoordelingen filteren
2.639 resultaten
Waardering van reizigers
946
1.057
419
132
85
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
946
1.057
419
132
85
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.639 beoordelingen
29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is top, hotel service is top, verwarmd zwembad en grote kamer met een lekker bed. Mogelijkheid om te fitnessen en lekker aan de bar te hangen. Montréal is een must go. Vriendelijke mensen en erg ruimdenkend en open.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Bedank RensLeij
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Klantvriendelijk. Er lag sneeuw en op het dak heb je een verwarmd buiten zwembad met jacuzi, dat samen lijkt het wel een spa. Tevens kan je de hele dag drinken pakken in het ontbijt restaurant.
Minpunt is alleen de kamers die iets verouderd zijn. Ze zijn niet slecht maar mag gemoderniseerd worden.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Bedank Mourad B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
6 juni 2016 beoordeeld

Op het moment dat we verbleven in dit hotel de renovatie was nog niet voltooid. Maar het veroorzaakt geen extra overlast. De kamer was ok, airco werkt prima en stopt niet wanneer u de kamer verlaat. Zwembad op het dak is erg mooi, de sportschool voltooid.
Vreemd detail: Lege glazen etc waren in de gang, naast de roomdoors en bleef er voor de hele dag....
Personeel is een beetje op de leeftijd en niet erg snel, maar vriendelijk!

1  Bedank Eef d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
MaudeVien, Manager van Hotel Bonaventure Montreal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2016
Google-vertaling

I am very glad that you loved our outdoor heated pool and our gym. We hope that you will consider us again for a future visit!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Apart gebouw in het centrum van Montréal. Het is eigenlijk een foeilelijke betonnen kolos maar daardoor eigenlijk toch bijna weer mooi. Hotel bestrijkt de bovenste twee verdiepingen met een fijn zwembad en rustige binnentuin.

Interieur is oud maar goed onderhouden. Restaurant heeft goede keuken, maar de prijzen zijn zoals alles hier redelijk stevig.

Kamer heeft fijn bureau om aan te werken en de badkamer is prima.

Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
Bedank Jeroen M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
12 september 2011 beoordeeld

Ik verbleef er met mijn kamergenoot, en we hadden een geweldige tijd.
Ik vergat mijn laptop-oplader per ongeluk.
Het duurde erg lang om hem terug te krijgen en moest betalen om de oplader terug te krijgen.
Voor de rest was mijn verblijf uitzonderlijk.
Als je besluit om het ontbijtbuffet te nemen, opmerking niet warm eten zoals bacon behoren, eieren etc, kost het u meer bij de tijd.
Je kunt beter gewoon in het centrum ontbijten.
Veel goedkoper.
Les geleerd.

Bedank Kimberleyp3
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
LouisRobertHandfield, General Manager van Hotel Bonaventure Montreal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2011
Google-vertaling

Dear Kimberlyp3,
Thank you for the review of our hotel. We appreciate your business and look forward to seeing you soon!
Louis-Robert Handfield
Area GeneralManager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken