Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.643)
Beoordelingen filteren
2.643 resultaten
Waardering van reizigers
787
1.180
462
147
67
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
787
1.180
462
147
67
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 2.643 beoordelingen
12 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom voor zaken in Montreal geweest en in dit hotel verbleven. Yves, en het team in het bargedeelte voor het ontbijt, waren weer geweldig. Zo hoort service te zijn. Over het algemeen merk je weinig van je Gold SPG status. Ik kreeg in de hele week één welkomstdrankje. Dat is in Dubai of Azie wel wat beter geregeld..

Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Bedank marceldamen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LeCentre, Administration van Le Centre Sheraton Montreal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2016
Google-vertaling

It was really nice to read your review and we appreciate you taking the time to post your feedback.

We certainly share your sentiments regarding our associate Yves as he does his utmost to ensure that our guests feel welcome and his passion for guest service is exemplified on a daily basis!

We do hope to have you stay with us again whenever your travels bring you back to Montreal!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
23 september 2011 beoordeeld

Ik verbleef in dit hotel omdat de conferentie waar ik aan deelnam in het hotel was.
De kamers zijn onlangs opgeknapt volgens hun website en ze zijn geweldig voor één persoon die op zakenreis is.
Het grote bureau heeft een energiecentrale inclusief USB-oplaadkabel op de tafel.
De wifi was inbegrepen in mijn speciale tarief maar is anders prijzig.
Het was een uitstekende kwaliteit en snelheid en zeer betrouwbaar.
Bed is zeer comfortabel en er is een stoel om tv te kijken.
Starbucks coffee is het merk dat geserveerd wordt op de kamer.
Roomservice is prijzig maar wordt geserveerd door zulke blije mensen, dat het bijna niet uitmaakt.
Het eten op de conferentie was prima voor sommige maaltijden en gruwelijk voor andere maaltijden.
Alleen een grote fout was het slechte Engelse van het personeel achter de balie.
Ik weet het, het is Quebec maar ik heb veel te veel foutieve informatie gekregen van mensen die mij kennelijk niet begrepen.
Het is een hotel en ze moeten nauwkeurig kunnen communiceren.

Bedank BooWho3
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
2 september 2011 beoordeeld

Het hotel was niet uitnodigend.
Als gezin hadden wij twee kamers geboekt.
Hoewel wij aankwamen om 19:30 was er geen kamer was voor ons klaar om in te checken.
Er werd mij gevraagd om 10 minuten te wachten op de eerste kamer en we hebben veel later in de andere ingecheckt die avond toen we terugkwamen van het diner.
In de nacht van ons vertrek belde ik de receptie rond 22:30 om te vragen om een fles water om mijn medicijnen in te nemen.
Een uur en een paar telefoontjes later kwam er eindelijk iemand met een paar flessen water.
Ik had een flesje water uit de automaat kunnen halen maar het accepteerde slechts munten en die had ik niet.
Het hotel ondergaat een renovatie en dat was een licht ongemak.
Al met al voldeed het hotel niet aan mijn verwachtingen van Starwood.
Dit verblijf was onderdeel van een reis naar meerdere steden.
Voor Montreal hebben we voor een paar overnachtingen ingecheckt in het Four Points op Logan Airport.
Meteen na Montreal checkten we in in Le Meridien in Cambridge.
Ik schrijf deze beoordeling in het Four Points op Times Square in New York en morgen gaan we weer naar Le Meridien Cambridge.
Alle andere verblijven tot op heden zijn goed geweest.
Montreal was de uitzondering.
Ik ben nog steeds een trouw SPG Gold-lid en daarom voel ik dat ik deze beoordeling moet delen in de hoop dat Starwood luistert en ernaar streeft om dezelfde ervaring aan te bieden in al hun faciliteiten.

2  Bedank WaelD
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld

Verbleef: augustus 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LeCentre, Administration van Le Centre Sheraton Montreal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LeCentre, Administration van Le Centre Sheraton Montreal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken