“goed Hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!

Nette douche
Vriendelijk behulpzaam personeel
Goed verzorgd ontbijt
Echt een aanrader
Genoeg te zien en te beleven in de omtrek van het Hotel.

• Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden
ThomasDeegan, Directeur général van Novotel Montreal Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Dear Carla v,

Thank you for your nice evaluation and feedback. I am glad that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you again soon.

Warm regards,

Thomas Deegan
General Manager

21 september 2015 beoordeeld

Dit hotel is prima gelegen in Downtown Montréal, vlakbij de belangrijkste winkelstraten. De bezienswaardigheden zijn vlot bereikbaar met de metro. Het dichtstbijzijnde metrostation ligt op 200 meter. Het hotel biedt ruime moderne kamers, een uitgebreid ontbijtbuffet en een uitstekend restaurant. Heel goede verhouding prijs-kwaliteit.

Kamertip: vraag een kamer aan de voorkant van het hotel, want de achterkant kijkt uit op een kale parking
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
TomDeegan, General Manager van Novotel Montreal Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2015

Dear Burt E, Thank you for choosing the Novotel Montreal Centre for your recent stay and for awarding us a 5 star review. It is very rewarding and keeps us motivated to continue delivering an outstanding service. It will be a pleasure to welcome you again for your future stay in Montreal. Kind regards, Tom.

13 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer goede locatie dicht bij park, winkels en centrum. Parkeergarage onder het hotel waar je kan blijven tot 15u de dag van vertrek. De kamers waren in orde, proper en ruim. Het onthaal was zeer vriendelijk. Het enige minpunt was de WiFi waarbij je moet bijbetalen voor een snelle verbinding. De basis verbinding was zo traag dat Skypen of facetimen quasi onmogelijk waren.

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
TomDeegan, General Manager van Novotel Montreal Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2015

Dear Stephane, What a pleasure to read that you enjoyed staying at Novotel Montreal Centre! Thank you for your nice comment that I will share with the rest of the team. Concerning internet, after performing a benchmark analysis, our hight speed internet extra is in line with what is being charged at the different hôtels located close to us, otherwise you can also use the free high speed internet in the public areas. We hope you will consider again our hotel for a future stay in Montreal, Sincerely Tom

31 mei 2015 beoordeeld

• Verbleef: Mei, 2015, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
TomDeegan, General Manager van Novotel Montreal Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2015

23 september 2014 beoordeeld

Keurig, modern hotel, met zeer goed, gevarieerd ontbijt!
Geweldige kamer met ruime, moderne badkamer en prima bedden!
Tevens is de kamer voorzien van een kleine erker, waar je in de avond heerlijk in de vensterbank kunt zitten om te genieten van al het gebeuren in de stad...
Prima gelegen t.o.v. winkelstraten en OV!
Zeer vriendelijke receptiemedewerkers!

Kamertip: Hoekkamers zijn voor zien van een erker, wat een sfeervol effect geeft aan de kamer ( executive room ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
29 augustus 2014 beoordeeld

Voor mijn tweede verblijf in Montreal heb ik gekozen voor het Novotel omdat deze keten mij in het algemeen wel bevalt. Ik ben zeker niet teleurgesteld; het hotel is keurig, de kamers zijn ruim en modern ingericht en het sanitair is prima in orde. De fitness is beperkt, maar voor wat cardio kan je er zeker terecht (voor gewichten tillen dus niet). De ligging is prima, vlak bij het 'nieuwe' centrum en de theater wijk. Het oude deel van Montreal is op ongeveer 20 minuten lopen.

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde voor zaken
27 juli 2014 beoordeeld

Net hotel, qua hygiene is er weinig op aan te merken, er zaten overigens wel haren op onze schone handdoek. Ik gok dat het van het kamermeisje was.
De kamer heeft geen magnetron en gekoelde dingen moet je in de minibar stoppen. Er hangt overigens een briefje waarop staat dat een sensor meteen doorgeeft wanneer je iets optilt en dit van je kaart wordt afgeschreven. Gelukkig hadden wij alleen een potje babyvoeding en paste het er in.
Het hotel biedt ontbijt aan tegen (niet mis te verstane) betaling, hetzelfde geldt voor het diner.
Parkeer gelegenheid is schaars en duur in Montréal. Je kunt parkeren in de naastgelegen parkeergarage voor $28,- per dag, die met een lift verbonden is met het hotel.
Ik vond de garage, door de zeer schaarse verlichting, niet erg veilig over komen. Ik voelde me er in ieder geval niet op mijn gemak.
Het hotel ligt, zoals de naam zegt, in het (drukke) centrum. Ideaal voor als je wilt gaan stappen of winkelen. Het ondergrondse winkelcentrum is vlakbij, evenals het Bell center op loopafstand.
Genoeg eetgelegenheden in de buurt en voor elk wat wils.

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Montreal bekeken
Quartier International
2.800 beoordelingen
Le Square Phillips Hotel & Suites
Montreal Marriott Chateau Champlain
Prijzen weergeven

In Novotel Montreal Center geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Novotel Montreal Center

Adres: 1180 Rue de la Montagne, Montreal, Quebec H3G 1Z1, Canada
Telefoonnummer:
Locatie: Canada > Quebec > Montreal > Centre-Ville (Downtown) , Ville-Marie
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 25 luxe hotel in Montreal
Nr. 32 familiehotel in Montreal
Nr. 45 zakenhotel in Montreal
Nr. 47 romantisch hotel in Montreal
Prijsklasse: €93 - €228 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Novotel Montreal Center 4*
Aantal kamers: 227
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Accorhotels.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Novotel Montreal Center met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Novotel Montreal Hotel Montreal
Accor Montreal Center
Montreal Novotel
Hotel Novotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?