Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.449)
Beoordelingen filteren
1.449 resultaten
Waardering van reizigers
1.143
198
67
24
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.143
198
67
24
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
81 - 86 van 1.449 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
15 september 2017 beoordeeld

  • Verbleef: september 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jens M, General Manager van Shangri-La Hotel Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 september 2017 beoordeeld

  • Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met shangri-la.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jens M, General Manager van Shangri-La Hotel Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jens M, General Manager van Shangri-La Hotel Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 augustus 2017 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jens M, General Manager van Shangri-La Hotel Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 augustus 2017 beoordeeld

Verbleef: augustus 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jens M, General Manager van Shangri-La Hotel Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken