Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.446)
Beoordelingen filteren
1.446 resultaten
Waardering van reizigers
1.140
198
67
24
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.140
198
67
24
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.446 beoordelingen
27 december 2013 beoordeeld

Wij proberen zoveel mogelijk met onze hond te reizen. En houden van luxe en comfort. Dit hotel overtrof het in het bijzonder. Op de kamer lag een hondenkussen, jawel gevuld met dons en een drinkbakje voor onze hond klaar. De kosten voor de hond waren wel erg veel. Ook voor ons als gast was er een persoonlijke welkomsnote. Love these little details.

  • Verbleef: december 2013, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Susanne H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
24 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ron P, General Manager van Shangri-La Hotel Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ron P, General Manager van Shangri-La Hotel Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ron P, General Manager van Shangri-La Hotel Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ron P, General Manager van Shangri-La Hotel Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken