“Zeer goed eten, beetje prijzig.”
Beoordeling van Chop Steakhouse & Bar

Chop Steakhouse & Bar
Reserveren met OpenTable
Chop Steakhouse & Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 202 van 9.450 Restaurants in Toronto
Keukens: Vis en zeevruchten, Steakhouse, Canadees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Etobicoke
7 mei 2017 beoordeeld

Service is vriendelijk. Kaart heeft genoeg keus maar is niet enorm groot. Ze kunnen een zeer goede steak maken hier. Beetje prijzig dat wel.

Antwoord van management:Gereageerd 15 mei 2017

Hi MaartenRoof,
Thank you for sharing your feedback and the rating!
Cheers,
Joe Kiryakos

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een lekkere steak gehad.
De kinderen kregen vooraf een bordje
Met rauwkost. Super. Salades waren lekker.
We hebben er 2 keer gegeten zo goed was het.

Antwoord van management:Gereageerd 26 augustus 2016

Hi Heerlijk,

Thank you for taking the time and sharing your feedback with us. I am happy to hear you enjoyed your experience.

Sincerely,
Joe Kiryakos

17 juli 2015 beoordeeld

We hebben een summerlicious diner genuttigd. Vooraf kregen we de crabcakes en daarna een steak die zo mals was, dat die op je tong smelt! Bier is wel duur,maar de perfecte combinatie van een steakmet bierwas toch wel erg lekker! als dessert kregen we creme brulee. Dat was de perfecte afsluiting

11 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Na twee dagen tegenvallend eten op n congres hier een heerlijke maaltijd voorgeschoteld gekregen! Had n chop salad, een flink bord vol met verse ingrediënten. Zaak ziet er strak en verzorgd uit.

Bedank Fam. D
30 november 2013 beoordeeld

Een aantal keer gegeten hier, het eten en drinken is uitermate goed, wel wat aan de prijs, goede wijn.

Reizigers die Chop Steakhouse & Bar bekeken, bekeken ook

In Chop Steakhouse & Bar geweest? Deel je ervaringen!