Beoordeeld op 15 juli 2016

Het hotel is goed, kamer prima. Het bed is prima. De badkamer is in orde en proper. . Het ontbijt is zeer pover, zeer weinig keuze. Ik had toch iets anders verwacht van een Best Western. Spijtig van het ontbijt want de rest was prima.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
AKabir, General Manager van Best Western Plus Travel Hotel Toronto Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2016

Dank u voor het plaatsen van een beoordeling. Wij waarderen uw opmerkingen over onze medewerkers, diensten voorzieningen, maar jammer om te leren over de negatieve ontbijt ervaring. We hoorden u en zal het nemen van maatregelen om het ontbijt ervaring voor onze gasten heel snel te verbeteren. Ik hoop dat je terug zou komen om ons weer te zien in de toekomst om het verschil te ervaren. Beste wensen. Akbar Kabir, GM

Beoordeeld op 2 juli 2016

De locatie van dit hotel is prima.Niet zover van de luchthaven. Op loop afstand zijn er voldoende eetgelegenheden bijv. Thais, Vietnamees enz. en shops zoals Starbucks e.d.
Het hotel heeft een eigen shuttle die ophaalt van de luchthaven en ook weer terugbrengt. Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn goed, netjes en schoon.
Ik kan over het algemeen zeggen dat het een redelijk goed hotel is.
Alleen het ontbijt is alleen wat mij betreft wat karig. Het wordt niet aangevuld en dat is wel jammer.

Kamertip: De kamer denkelijk aan de westkant hebben uitzicht op een golfbaan, Er zijn ook kamers met uitzicht op de weg.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
AKabir, General Manager van Best Western Plus Travel Hotel Toronto Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2016

Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten en hopen dat u ons opnieuw zou bezoeken als je toevallig in Toronto in de toekomst. Beste wensen. Akbar Kabir, GM

Beoordeeld op 29 juli 2015 via mobiele applicatie

We kwamen de eerste avond aan bij het hotel met een gehuurde auto. Je kon je auto gratis parkeren voor de deur. Bij de balie probeerden de mensen van het hotel je een zo goed mogelijke kamer te geven. We kregen zelfs een upgrade gratis naar een kamer met twee kingsize bedden. Erg fijn dus. De kamers werden goed schoongemaakt en het ontbijt wat we er gratis bij hadden gekregen was ook goed. Wel stinkt het restaurant een beetje. Al met al een super hotel met super faciliteiten.

Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
AKabir, General Manager van Best Western Plus Travel Hotel Toronto Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2015

Dank u voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat u tevreden met onze medewerkers, diensten en faciliteiten en uw commentaar zou helpen ons verder te verbeteren waren. We hopen dat je terug zou komen en ons weer bij een bezoek aan Toronto in de toekomst. Vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 23 januari 2015

Heerlijk geslapen op de bovenste verdieping, zoals ik had gevraagd. Het is er niet gehorig. Erg aardig personeel. De ligging is perfect vanwege de bushalte vlakbij. Er kan een raam open! De gekookte eieren bij het ontbijt zijn inderdaad stuiterballen en de dame is absoluut niet onaardig, alleen erg (luid) aanwezig en heel direct. Mijn enige opmerking betreft de airco/verwarming die de kamer in blaast. Als je ernaast zit te werken aan het bureau, is dat niet fijn. Gelukkig had ik een verdwaalde wasknijper in mijn koffer; daarmee heb ik de halve gordijnen bijeengehouden om de luchtstroom te stoppen. Heel royaal extra uitchecktijd gekregen omdat mijn vlucht pas laat in de middag vertrok. Zou dit hotel beslist weer boeken.

• Verbleef: januari 2015, reisde alleen
AKabir, General Manager van Best Western Plus Travel Hotel Toronto Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 januari 2015

We zijn blij dat u in staat om het maximale te halen uit uw recente verblijf in ons hotel waren en dank u onuitputtelijk voor uw kleurrijke expressie over de ervaring. Wij streven ernaar om onze waardevolle gasten gelukkig te maken en kampen te allen tijde en aanmoedigingen als deze zal ons een lange weg.

We kijken uit naar uw volgende bezoek. Vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 10 oktober 2014

Goed verblijf met veel parkeerplaatsen, goede kamers en fantastisch personeel. Erg vriendelijk, ook tijdens het ontbijt. Goede ligging en niet ver naar metro station (met auto). Dichtbij alle uitvalswegen. Restaurant Michelle's is makkelijk maar niet bijzonder. (niet van hotel). Ontbijt inbegrepen en niet te duur.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
AKabir, General Manager van Best Western Plus Travel Hotel Toronto Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2014

Bedankt voor het delen van uw ervaring. We waarderen ten zeerste uw opmerkingen over hotel diensten, onze uitzonderlijke personeel, het restaurant op het terrein en onze populaire pendeldienst naar de luchthaven. We hopen dat je terug zou komen en zie ons in de toekomst weer. Met vriendelijke groet