27 juli 2017 beoordeeld

Positief:
- vriendelijk personeel
- propere kamer
- altijd iemand aanwezig om info te geven over je toeristische bezoeken
- goede wifi
- in de buurt van de metro

negatief:
- ontbijt: aanschuiven om een tafel te krijgen als je niet vroeg gaat
fruitsap absoluut niet lekker, bruiswater gevraagd maar lijkt uit een zwembad te komen.
kwamen in onze 4 nachten maar 1x vragen of we graag nog iets hadden om te drinken.
- liften: VEEL TIJDVERSPILLING. Lang wachten voor je een lift kan bemachtigen ook al zijn er 4.
- gelegen naast een braakliggend stuk grond waar ze waarschijnlijk binnenkort aan zullen werken.
- verouderd hotel
- 's nachts lekte het verluchtingsrooster in de badkamer op de grond, zodat je met je voeten in het nat stond bij naar het toilet gaan.
- ik ben niet klein, maar je moet bijna van het toilet komen om aan het wc papier te raken.

Moest ik hier terugkeren zou ik zeker geen ontbijt nemen, al bij al vond ik het hotel duur voor wat het was. Ik ben ervan overtuigd dat er betere hotels te vinden zijn.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Umesh S, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Toronto Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2017

Thank you for taking the time to write a review.

I am very proud of the DoubleTree By Hilton Downtown Toronto and our staff, we go above and beyond for all of our guest to ensure that they have a wonderful stay with us.

I am delighted to hear that your stay was a success, and that you enjoyed the amenities of the property.

The staff looks forward to your return.

Sincerely,

26 juli 2017 beoordeeld

Het hotel is schoon en van binnen zeker mooi. De kamers zijn van goed formaat met een goed bed en met een beetje geluk bieden een mooi uitzicht. Ook op de kwaliteit van de service is echt niets aan te merken, uitstekend.

Helaas zijn er wel meerdere kamers waarbij de interne geluidsisolatie minder is. Kamers direct naast de drukke liften en ijsmachines (bij liften) kunnen helaas zorgen voor een minder nachtrust. Daarnaast was ook de kier onder de deur vrij groot waardoor er heel veel licht vanuit de hal de kamer in kwam.

• Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken

Thank you for your review and staying with us at DoubleTree By Hilton Downtown Toronto.

It is delightful to hear that your enjoyed your stay with us, I am sorry that you were disturbed during your sleep by the sound of the ice machine. These comments I will share with my team.

Sincerely,

13 juni 2017 beoordeeld

Het hotel ligt gunstig in het centrum van de stad. Parkeermogelijkheid bij het hotel is beschikbaar en betaalbaar. Kamers zijn schoon en netjes.

Direct naast het hotel bevindt zich momenteel een bouwplaats. De bouw bevindt zich nog in een vroeg stadium waardoor dit nog wel enige tijd gaat duren. Veel hinder in de kamers naast de bouwplaats is doordeweeks gegarandeerd. Aanvang van de werkzaamheden in omstreeks half 7 in de ochtend.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
11 mei 2017 beoordeeld

Double tre ligt gunstig t.o.v. Allerlei delen van de stad en is makkelijk bereikbaar vanaf het vliegveld met trein en bus
Service is prima en ontbijt ook prima om de hoek op Dundas street, ook makkelijk naar Eato. Center

• Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven vijf nachten in dit hotel en zijn zeer tevreden. Het hotel heeft overal de aansporing om klachten en moppertjes te melden en "we will make it right", en dat menen ze.

Je wordt goed ontvangen, met persoonlijke aandacht, ook al staat er een rij mensen. Het koekje dat je krijgt bij het inchecken, is een superkoekje (dus bij vertrek hebben wij er een blik van meegenomen, te koop voor 12 dollar, mooi bewaarblik!). Er wordt een reservering gemaakt op je creditcard van in ons geval 250 CAD, die direct bij vertrek wordt vrijgegeven. Dit was voor ons een beetje nieuw, maar is in Canada de normale procedure: alle drie hotels die we bezochten, deden dit; dit hotel was het enige waar het bij inchecken ook expliciet werd vermeld. Wij arriveerden per trein, maar er is een grote parkeergarage.

Wij hadden een mooie kamer op de 6e verdieping, met prima bedden, veel kussens en dagelijks een goede schoonmaak. Badkamer was compleet en schoon. Kluisje aanwezig, koffiespullen, flatscreen tv, grote koelkast. Kamers zijn ruim genoeg en goed geïsoleerd. Je hoort geen geluiden van andere kamers of sanitair. Dikke gordijnen houden daglicht buiten.

Het gebouw is niet meer zo heel nieuw. Je moet soms even wachten op een lift. Er zijn er zes, maar soms denk je dat er maar eentje werkt. De badkamer kon wat handiger ingedeeld, het bad had stevige krassen, de airco doet het goed maar maakt veel lawaai - dat soort dingetjes, die je aantreft in wat oudere hotels. Wij hadden er geen last van, maar de oordoppen kwamen goed van pas, want het was te warm om de airco uit te laten en een open raam in een stad geeft weer zijn eigen herrie.

Wij hebben niet in het hotel ontbeten of gedineerd (kan wel). Een keer geborreld, was prima verzorgd, bakje knabbeltjes erbij, redelijke prijzen. Rondom het hotel zijn veel restaurantjes en ontbijtgelegenheden.
Ligging van het hotel is super: vlakbij de City Hall met de fotogenieke grote letters TORONTO, vlakbij Chinatown, metrostations, Eaton Centre, Yong-Dundas Square. Wij hebben in die week geen enkele keer een metro of tram nodig gehad: alles was prima te belopen als je een beetje van wandelen houdt.

Kortom, zeer aanbevelenswaardig hotel, uitstekend gelegen, we zouden er zeker weer willen zitten bij een volgend bezoek.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden