Beoordeeld op 29 augustus 2017

Een fijn en goed hotel, centraal gelegen, op loopafstand van veel restaurants, CN-tower, Rogerscentre, Aircanada centre, winkels, Waterfront, etc. Mooie ruime kamer en goed gefaciliteerd. Het hotel biedt heel veel mogelijkheden zoals ontbijtbuffet, bubbelbad etc. Hiervan hebben wij geen gebruik gemaakt: het is heerlijk om in Toronto in een eetgelegenheid ongeveer 300 meter verderop in de straat (Canteen) te ontbijten en de stad lopend te ontdekken.
Parkeergarage onder het hotel: ongeveer 28 CAD per 24 uur.
Kortom, een tophotel met vriendelijk personeel.

Kamertip: Kamers zijn ruim, geen overlast of merkbare geluiden van buitenaf.
Datum van verblijf: augustus 2017
GuestServices H, Guest Relations Manager van Hyatt Regency Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017

Hi Annemie32,

Thank you for taking the time to share your feedback from your stay at Hyatt Regency Toronto. We pride ourselves on excellent service! We’re happy to hear that you had a memorable experience. We look forward to your next stay!

Beoordeeld op 10 oktober 2016

Fijn verblijf gehad, erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Centraal gelegen in het entertainment district. Veel leuke restaurants. Het hotel zelf heeft een zeer goed ontbijtbuffet. Hotel is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 5 juli 2016

Ik verbleef in het hotel als een organisator van een conferentie in hetzelfde hotel. Mijn kamer was mooi, ruim. De airco moest worden gerepareerd, maar dat was snel gedaan. Slechts een ding dat ik echt een hekel aan: koffie! Als in de hele stad.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hyatt_370_King_St, Director of Rooms van Hyatt Regency Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2016

Thank you for staying with us. We look forward in having you stay with us again in the future.

Director of Rooms

Beoordeeld op 6 november 2015 via mobiele applicatie

Het hotel ligt centraal in Toronto dus dat is al een pluspunt. Lekkere bedden, mooie moderne kamers en ik vond het personeel ook erg vriendelijk. Het ontbijt en diner in het restaurant is ook prima. En wat ik erg fijn vond was het zwembad op het dak. Heerlijk om na een dag sightseeing even te zwemmen.

Datum van verblijf: maart 2015
Reistype: Reisde alleen
Hyatt_370_King_St, Director of Room Operation van Hyatt Regency Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2015

Thank you for choosing to stay at the Hyatt Regency Toronto. I was delighted to read your enjoyment of the Hotela and staff. We hope to see you on your next visit.

Director of Room Operations

Beoordeeld op 26 augustus 2015

Superligging! Om de hoek vertrekt een hop on hop off bus. Net om de hoek lekker en goedkoop ontbijten in de Canteen. Zwembad is voldoende voor verblijf in een stad, maar wij verbleven er tijdens weekend en toen zat het bijna altijd vol met twintigers. Niet leuk voor onze kids die ook even wilden zwemmen.

Datum van verblijf: juli 2015
Hyatt_370_King_St, Director of Rooms van Hyatt Regency Toronto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2015

I'm delighted to read you comments from your past experience at Hyatt. We aprreciate all our guests feedback. We look forward to having as our guest in the future.

Director of Room Operations