Beoordeeld op 6 maart 2018

Dit is een tophotel vlakbij het conventie-centrum waar jaarlijks de grote PDAC trade fair wordt georganiseerd. Alle events ivm PDAC die niet in het conventie-centrum plaatsvinden, worden in dit hotel georganiseerd. Dus ideale uitvalbasis.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 augustus 2017

Prachtig hotel waar service hoog in het vaandel staat. De kleine badkamer en het (te) drukke zwembad, werden ruimschoots gecompenseerd door de service en vriendelijkheid van de staf. Schitterende ontbijt en in house dining ervaring.

Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
Beoordeeld op 22 augustus 2016

Locatie is perfect. Op loopafstand van het de Harbour Front, Rogers en Air Canada Center. Veel uitgaansgelegenheden in de buurt. Kamers zijn ruim en schoon. Voldoende goede horeca in het hotel. Een aanrader.

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 juli 2016

Mooi Hotel met veel oude glorie in het hartje van Toronto. Makkelijk bereikbaar met de trein vanuit het vliegveld (station aan overzijde van de straat). Veel mogelijkheden, restaurants, winkels, shoppingmall en uitgaangelegenheden in loopafstand.

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 juli 2016 via mobiele applicatie

Ik twijfelde of ik het hotel 3 of 4 sterren moest geven. De negatieve punten zijn de hoge prijzen voor het hotel en de ouderwetse kamers. Aan de andere kant is de locatie echt top (vlakbij Union, loopafstand van het meer en dichtbij kingstreet). Ook de service is prima. We hadden kamers op de gold-Floor en dat betekent de hele dag gratis soda, thee/koffie en snacks. Maar als je een cocktail wilt maken betaal je wel direct de hoofdprijs voor de alcohol. Dat was jammer. Aan mijn spontane idee om de Nigeria falls te bezoeken werd goed ingespeeld. Binnen half uur had ik een huurauto. Ik was er voor zaken, maar zou er privé het geld niet voor uitgeven.

Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken