Vandaag geopend: 13:00 - 18:00

Toronto Hop-on Hop-off-tour
414 beoordelingen
vanaf US$ 33,40
Beoordeeld op 17 oktober 2015

Weliswaar mooi aan het watergelegen, doch gaf het de indruk al wat op zijn retour te zijn. Vooral de horeca-voorzieningen waren redelijk beperkt

Beoordeeld op 12 oktober 2015

Er is veel gaande aan de oever van Lake Ontario. Je kan er met een veerbootje naar de (rustige) Toronto Islands en de stad van een afstand bekijken. Of met een van de vele schepen een tocht maken. Ook lekker om langs het water te slenteren en de vliegtuigen die op Billy Bishop Airport landen vlak over het water te zien scheren. Voldoende eet- en drinkgelegenheden. Ook een plek om straatartiesten te zien of in het theater naar optredens de kijken en te luisteren.

Beoordeeld op 2 november 2014

Door alle bouwwerkzaamheden is het lastig om er te komen maar het is het waard. Leuk gebied met veel winkels, eetgelegenheden en veel te doen voor kinderen. Op het terras over het water uitkijken, waar het deen drukte van belang is, en genieten van bijzondere gerechten en frisse drankjes. En de kinderen kunnen zich daar goed vermaken.

Beoordeeld op 30 oktober 2014

Wegens bouwwerkzaamheden moeilijk bereikbaar, ook te voet. Eens aan de rivier is het er heerlijk. Veel terrasjes, restaurants, winkels. Mooi gedaan. Bijzonder veel volk op mooie dagen.

Beoordeeld op 21 september 2013

Harbourfront centre is niet de moeite van een bezoek waard.
25 jaar geleden hebben we in Ontario gewoond,we kwamen geregeld naar Harbourfront centre
omdat het er zo gezellig was,leuke winkels leuke locaties om te eten.13 jaar geleden toen we het weer bezochten,was het iets minder maar toch nog leuk.
Nu zijn we er onlangs weer geweest,maar er is weinig van over,ik zou nu niemand meer aanraden Harbourfront Centre te bezoeken