“Heerlijk gegeten, uitstekende bediening!”
Beoordeling van The Keg

The Keg
Reserveren met OpenTable
The Keg is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 38 van 9.696 Restaurants in Toronto
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Downtown West
27 oktober 2017 beoordeeld

Samen met enkele collega's was ik in Toronto en zijn we bij de KEG in York street terecht gekomen. Gezellige tent qua inrichting. De bediening was erg goed.
Het eten was subliem. Perfect gegaarde steak, kan niet beter.
We zijn er in diezelfde week nog een keer terug gegaan. Tot de combi met King Crab genomen. Een aanrader!
Dus: mocht je in Toronto zijn en van een perfecte steak houden: ga vooral naar dit restaurant!

29 juli 2017 beoordeeld

Dit is een zeer aangenaam restaurant waar de steaks en prime rib heerlijk waren; Perfect gebakken en zeer lekker.
De prijs is niet goedkoop , maar heel wat lager dan de befaamde steakhouses, en voor mij van dezelfde qualitiet.
Ook de zalm en de lobtsrer waren goed.
Een aanrader.

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met vrienden. Lobster met steak gekozen; prima ! Uitgebreide kaart.
Tevens mooie wijnen op de kaart. Al met al een aanrader.

8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de steak als het dessert smaakten heerlijk. De bediening was goed en snel. Het eten was absoluut niet duur vergeleken met andere restaurants.
Zelfs op woensdagavond was het erg druk. Reserveren lijkt daarom verstandig, tenzij je er geen bezwaar tegen hebt om aan de bar te eten.

14 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier met zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding voor Noord Amerikaanse begrippen. Ik zou hier zo terugkomen!

In The Keg geweest? Deel je ervaringen!