“Interessante rondleiding, super enthousiaste gids! Zorg dat je op tijd bent voor een ticket voor de rondleiding!”
Beoordeling van Steam Whistle Brewery

Steam Whistle Brewery
Geclassificeerd als nr. 9 van 547 dingen om te doen in Toronto
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
30 juli 2017 beoordeeld

Wij bezochten de brouwerij 's ochtends op een doordeweekse dag in augustus en wilde graag een rondleiding, enkel pas laat in de middag was er nog plaats.

Rond 15:30 uur werden we verwacht en na een gratis biertje in het café werden we opgepikt door onze gids. De rondleiding door de brouwerij begon met... een biertje en duurde ongeveer een uur. De rondleiding was erg interessant en de gids was enorm enthousiast. Tijdens de rondleiding door de fabriek wordt er uitgelegd hoe het bier gebrouwen wordt en zie je het productie proces live.

Zeker een aanrader mocht je in Toronto zijn!

Tip! Zoals al in de inleiding beschreven, zorg dat je op tijd bent voor een reservatie voor de tour!

Shane D, Guest Relations Manager van Steam Whistle Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2017

Thank you for stopping by and for writing a review!

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi stukkie historie midden in de stad Toronto. Interessant om die oude treinen te zien zo midden in de stad tegenover de CN toren. (Hieronder ligt direct een parkeergarage). Je kan er echter nog veel meer moois van maken. Nu nog rommelig en straalt niet echt historie uit die het wel zou kunnen doen.

Thank you for stopping by!

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen hier eigenlijk toevallig binnen omdat we op zoek waren naar een plek om te lunchen. Het zag er leuk uit en we kregen een gratis biertje aangeboden. We hadden een rondleiding kunnen doen maar omdat onze tijd beperkt was, hebben we hier van afgezien maar we houden het zeker in gedachten. Wel hebben we genoten van een Pretzel (het broodje, niet het zoutje) en lekker op een bankje rondgekeken. Mooi dat industrieel erfgoed nieuwe kansen krijgt. Buiten een hapje en een drankje kun je ook allerlei merchandise krijgen. Voor mijn broer heb een bierglas voor zijn verzameling gekocht, precies een zoals we gebruikt hadden en als het kan, neem ik hem er zeker eens naar toe.

4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst krijg je al een gratis biertje om te proeven.
Je kunt er ook voor kiezen om voor 10 cdollar een rondleiding door de brouwerij te doen. Maar je kunt er ook de hele middag zitten met een biertje en wifi.

Bekijk meer beoordelingen
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je binnenkomt in deze brouwerij ben je verrast door hoe het eruit ziet. Modern gecombineerd met industrieel, erg mooi gedaan. Doordat je de ketels van de brouwerij kan zien geeft dit een mooi fabrieksgevoel. Er zijn ook korte rondleidingen door de fabriek en je mag zelf met een biertje in de hand mee. Erg leuke plek naast het locomotief museum.

Reizigers die Steam Whistle Brewery bekeken, bekeken ook

In Steam Whistle Brewery geweest? Deel je ervaringen!