“Gratis drankje ”
Beoordeling van Steam Whistle Brewery

Steam Whistle Brewery
Geclassificeerd als nr. 5 van 529 dingen om te doen in Toronto
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen hier eigenlijk toevallig binnen omdat we op zoek waren naar een plek om te lunchen. Het zag er leuk uit en we kregen een gratis biertje aangeboden. We hadden een rondleiding kunnen doen maar omdat onze tijd beperkt was, hebben we hier van afgezien maar we houden het zeker in gedachten. Wel hebben we genoten van een Pretzel (het broodje, niet het zoutje) en lekker op een bankje rondgekeken. Mooi dat industrieel erfgoed nieuwe kansen krijgt. Buiten een hapje en een drankje kun je ook allerlei merchandise krijgen. Voor mijn broer heb een bierglas voor zijn verzameling gekocht, precies een zoals we gebruikt hadden en als het kan, neem ik hem er zeker eens naar toe.

Schrijf een beoordeling

4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst krijg je al een gratis biertje om te proeven.
Je kunt er ook voor kiezen om voor 10 cdollar een rondleiding door de brouwerij te doen. Maar je kunt er ook de hele middag zitten met een biertje en wifi.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je binnenkomt in deze brouwerij ben je verrast door hoe het eruit ziet. Modern gecombineerd met industrieel, erg mooi gedaan. Doordat je de ketels van de brouwerij kan zien geeft dit een mooi fabrieksgevoel. Er zijn ook korte rondleidingen door de fabriek en je mag zelf met een biertje in de hand mee. Erg leuke plek naast het locomotief museum.

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je bij Union station bent loop dan ook door naar de Steam Whistle Brewery. Allereerst zie dan een klein stukje historie van het spoor en de treinstellen en locomotieven. Er is ook een museum over het spoor en rijdt een mini versie over het terrein waar je mee kan gaan. Als je dat allemaal gezien hebt dan is ernaast de brouwerij waar je het een en ander kan gaan drinken. Al met al een afwisselende plaats om te bezoeken.
Groot is het er niet, maar het ligt dan ook dicht bij andere plaatsen om te bezoeken zoals de CN-tower en het Rogers Centre. Een leuke plaats om gezien te hebben.

9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben dit op onze laatste dag moeten doen want het krijgen van plaatsten voor de Tour kost wat tijd. Dus vroeg gaan en Hoorn dat het nog niet vol is, het is het waard. We werden rondgeleid door een medewerker en ondertussen konden we rustig genieten van het bier. Een leuke Tour en prima pils, dus echt een aanrader als je tijd hebt.

Reizigers die Steam Whistle Brewery bekeken, bekeken ook

In Steam Whistle Brewery geweest? Deel je ervaringen!