17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goe gevonden alle kamers hebben falls View . Er zijn geen kamer dat op achterkant kijken ... Maar je moet we boven zitten ... Parking 15$ per dag ... Ontbijtbuffet van +-16$ maar hebben we ni genomen .. vlotte in en uitcheck .. falls zijn toch en beetje Las Vegas

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
19 oktober 2016 beoordeeld

We hebben hier een 2-tal nachten geslapen als uitvalsbasis om de watervallen te bekijken en de "kermis" eromheen te bekijken.

Het ligt perfect in lijn met wat men van een Amerikaanse DoubleTree kan verwachten, ruime kamers en ontspannen sfeer in de lobby. Verder hebben we niet echt van de faciliteiten gebruik gemaakt.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een overnachting. Zwembad hoort er bij. Ontbijt goed verzorgd. Eieren op verzoek gebakken, gekookt, omelet en poached. De kamers zijn ruim. De badkamer daarentegen was aan de kleine kant. Wil je uitzicht op de Niagara Falls, zorg dan dat je zo hoog mogelijk komt te zitten. T parkeren kostte $15 CD. Dat is goedkoop!

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
11 augustus 2015 beoordeeld

Het DoubleTree Fallsview Resort is op loopafstand van de falls gelegen en op een prettige afstand van de 'hectiek' van het centrum. Wij hadden een kamer op de 9e verdieping met een mooi uitzicht over de waterval.
De schone kamer is vrij standaard ingericht en ruim, evenals de badkamer. Niets op aan te merken. In het restaurant op de 1e verdieping wordt een ontbijt geserveerd. Niet goedkoop, maar wel goed verzorgd (o.a. mogelijkheid om een omelet te laten bakken, veel keuze aan broodbeleg, vers fruit e.d.). Het receptiepersoneel is vriendelijk en attent en de ontvangst met een warm "cookie" werd door ons erg gewaardeerd. In de ruime lobby is tevens een koffiebar en er is een mooi ruim overdekt zwembad. De gratis WiFi werkt prima. Minpuntje is het betaald parkeren op het eigen terrein. Een prima hotel voor een bezoek aan Niagara Falls.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
23 mei 2013 beoordeeld

Dit hotel is een mooi en heel proper en goed met lekker ontbijt is wel te betalen en niet in de kamerprijs inbegrepen en vanop de 10 de verdieping heb je een prachtig zich over de falls.
Het ligt ook dicht bij de watervallen, je kan er te voet naar toe gaan

Kamertip: Vanop het 10 verdiep heb je een prachtig zicht op de falls.
  • Verbleef: mei 2013, reisde met vrienden